Magam sem hiszem el!

290 17 0
                                    

Nem szólt semmit csak egy apró puszit nyomott a számra.
-Remélem mostmár emlékszel.-jelentette ki.
Hirtelen számat szájához tapasztottam és heves csókcsatába kezdtünk. Nem bírtam tovább.. Meg kellett tennem.. Levegőhiány miatt elváltunk egymástól majd mellkasára feküdtem és álomba merültünk.Vele álmodtam.. Nem emlékszem pontosan mit de eszméletlen boldog voltam vele.
Másnap reggel arra keltem hogy Bence kócos tincsem fülem mögé tette. Hirtelen nem tudtam még a létezésemről se, viszont mikor kinyitottam szemem hatalmas nyilalásokat éreztem fejemben ezért inkább gyorsan fejemrehúztam a takarót mint egy kisgyerek akinek nincs kedve oviba menni. Bence bebújt hozzám a takaró alá majd megsimogatta arcom.
Levettem fejünkről a takarót majd felültem. Felkaptam egy köntös és lementem a konyhába.
A Hanna és Latyák is akkor vánszorgott ki a konyhába, később Buzás is megérkezett hozzánk.
Megittunk egy kávét majd közös döntés alapján arra jutottunk, hogy megnézünk egy filmet.
Hanna és Buzás bementek a nappaliba és kiválasztották a filmet míg én Latyákkal maradtam a konyhába és a kajáról gondoskodtam.
-Popcorn?-kérdeztem Latyáktól miközben mutattam felé a kérdezett tárgyat.
-Dobd beteszem a mikroba.-válaszolta.
-És mi volt az este Hannával?-kérdeztem miközben kinyitottam a hűtőt és bámultam tartalmát.
-El nem tudom mondani mennyire szeretem.-válaszolta.
-Ő is nagyon szeret.. Kérlek figyelj rá..oké?.. lehet vagánynak mutatja magát de nagyon érzékeny lány.
-Ez természetes... Hisz ő a legfontosabb számomra.. De félek, hogy nem leszek neki elég jó..
-Ettől ne félj! Szeret! És ha Hanna valakit megszeret nagyon nehezen vál el tőle.
Tudtam hogy Latyák nagyon szereti barátnőmet ezért egyentalán nem félettem.
Belemerültünk a beszélgetésbe, de miután előkészítettük a kaját és innivalókat bevittük a nappaliba.
Hanna és Buzás már kiválasztották a filmet és leis pakolták a takarókat.
Latyák befészkelte magát Hanna mellé én pedig leültem Buzás közelébe.

Szerelmed Fogságában Where stories live. Discover now