Ismétlés?!

137 9 3
                                    

Hanna kidülledt szemekkel nézett rám mire én csak egy mosollyal válaszoltam majd szúrós szemekkel néztem Buzásra.
-Latyák felelsz vagy mersz?-kérdeztem.
-Felelek.-válaszolt.
-Lefeküdtetek Hannával?
Latyák és Hanna egymásra néztem majd visszafordultak felénk és bólintottak egyszerre.
Buzás felállt odasétalt Latyákhoz majd kezez fogott vele, én pedih Hanna ölébe ugrottam örömömben.
-Erre inni kell!-parancsolta ránk Buzás.
Felálltam és kiöntöttöm mindenkinek egy feles royal vodkát.
-Ezt Hannára és Latyákra!-mondtam miközben felemeltem poharam. Koccintottunk majd mindenki lehúzta.
Néhány kérdés után abba hagytuk játékunkat. Az összes alkoholt megittuk ami a házban volt így közös döntés alapján elmentünk a közeli kisboltba rágcsáért és természetesen még koccantanivalóért.
-Dee most minek menjek mindenki, ha két ember is bőven elég oda.-kérdeztem.
-Jó akkor én meg Liza elmegyünk.-mondta Latyák aki egyénként a legjózanabb volt köztünk.
2 perc alatt elkészültünk majd elindultunk. Az odafele út alatt én többször próbáltam egyenesen menni viszont ez szinte sosem jött össze.
-Nézd csaak elmehetnék kötéltáncosnak úgyis olyan egyenesen megyek.-mondtam miközben két kezem oldalra nyújtottam és úgy próbáltam egyensúlyozni.
Bencéből őszinte nevetés tört ki. Majd hatalmas aggódást láttam szemében.
-Liza vigyázz!!!-ordította el magát.
Minden pillanatokon belül történt. Nem fogtam fel mi történik. Megragadta akkor még kinyújtott kezem és hatalmasat rántott rajta. Akkorát hogy ő előre esett.
Autó suhant el mellettünk ami Bencét is magával ragadta

Szerelmed Fogságában Where stories live. Discover now