-A popcorn kintmaradt.-jelentettem ki majd felálltam és kimentem a konyhába érte.
Mire visszaértem már elkezdődött a film.
-Mit nézünk végül?-kérdeztem miközben ültem le Bence mellé a tállal a kezembe.
-Annabell 3.-vágta rá Latyák.
A filmben többször volt ijesztő rész. Az ilyen jeleneteknél én csak Bence felé fordultam rátettem fejem vállára és eltakartam a szemem. Ő erre sokszor annyit tett válaszul hogy megsimogatta vállam vagy homlokomra nyomott egy lágy puszit.
A filmen mindenki belaludt így nem sokra emlékszünk belőle.
Arra keltem hogy Buzás mozorog mellettem.
-Jóreggelt! Bocsi nem akartalak felkelteni.-mondta miközben tarkóját simogatta
-Semmi baj.-válaszoltam majd egy hatalmasat ásítottam.
-Jóreggelt.-monda Hanna majd Latyák is.
-Mennyi az idő?-kérdezte Latyák mire Hanna megnézte telefonján az időt.
-8 óra van.-jelentette ki.
-Úristen jól bealudtunk.-mondtam.
-Nem folytatjuk a tegnapit?-kérdezte Latyák melyen meg is lepődtem egy kicsit.
-Dehogyisnem!-vágtam rá.-Dee le kéne fürödni stb.Felőlem nyugodtan letusolhattok itt is.
-Biztos nem zavarunk?-kérdezte Latyák
-Én kezdem!-vágta rá Buzás, nem vártam meg válaszomat.
-Dehogy is menjetek nyugodtan.Én és Hanna a fenti zuhanyzóba leszünk ti maradjatok nyugodtan itt lent a lenti fürdőszobába.-osztottam ketté a csapatot.
Kb. egy óra múlva kész lett mindenki majd beültünk a nappaliba, hogy folytassuk a tegnapi felelsz vagy merszet.
-Liza felelsz vagy mersz??-kérdezte Latyák.
-Felelek.
-Volt csók tegnap este?-kérdezte félmosollyal arcán.
-Huhhh de még milyen.-válaszolt helyettem Buzás.Bocsi hogy rövid rész lett de rengeteg dolgom van 😅
Ha tetszett a rész nyomj rá egy vote-t 😉
YOU ARE READING
Szerelmed Fogságában
RomanceEgy 16 éves lány élete teljesen megváltozik egy átlagosan kezdődő napon. Egy fiú teljesen az ujja köré csavarja a lányt. Csalódás? Megcsalás? Barátok elvesztése? Ezekre a kérdesre választ kaptok 🥰