Leültünk egy körbe majd megbeszéltük a játékszabályokat amik a következőek voltak:
-Nincs olyan hogy senki vagy semmi!
-Semmi nem kerül ki azok közül amiket itt bevallunk, megteszünk!
-Ha valamit nem vállalunk vetkőznünk kell!
A megállapodások után belekezdtünk az első körbe.
-Hanna.. felelsz vagy mersz?-kérdezte Buzás.
-Felelek!
-Mi volt a legcikibb élményed életedben??
-Huh... Egyszer történt, hogy bicikliztem a városban. Sárosak voltak az utak de elég jó idő volt ahhoz hogy szoknyába legyek. Szóval bicikliztem majd megláttam, hogy akkori kiszemeltem mellett haladok el aki barátjaival sétált. Hirtelen nagyon izgatott lettem, annyira bámultam, hogy felborultam. A szoknyám felrepült így láttak a szivecskés alsónemümet. Utanna kb egy hónapig csesztettek a szivecskés bugyival de hála istennek már elfelejtették. Vagyis remélem.
Amint végzett Hanna a ciki elményével mindenkiből kitört a nevetés.
-Liza! Felelsz vagy mersz?-kérdezte Hanna.
-Merek!
-Mostantól a játék végéig Buzás ölében kell ülnöd!
-Gyere cicaa.-mondta Buzás egy félvigyorral arcán.
Nem szóltam semmit csak odasétáltam és beleültem a kért személy ölébe.
-Latyák! Felelsz vagy mersz?-kérdeztem.
-Merek!
-Kérd meg Hannát hogy a barátnőd legyen!
-Hát ezt nem pont így akartam megkérdezni, dee...-felállt majd odanyújtotta kezét Hannának így Hanna is felállt-Lennél a barátnőm?
Hanna egy olyan boldog igent mondott ki mintha azt kérdezte volna hogy lenne-e a felesége majd megcsókolták egymást.
-Buzás felelsz vagy mersz?-kérdezte Latyák.
-Merek 😏
-Nyald meg a talpam 😜
-Inkabb vetkőzök.-nevetett Buzás majd levette polóját.
Nagyon izmos, kockás hasa volt és én ígymár így félmeztelenül ültem ölébe.
-Én jövök!-mondta a Bence.
-Liza felelsz vagy mersz?
-Merek!
-Csókold meg Hannát!
Nem mondtam semmi csak levettem pólómat. A pia hatása alatt álltam így egyentalán nem szégyenlősködtem.
-Hanna felelsz vagy mersz?-kérdeztem.
-Merek!
-Vedd le a pólód 😜.-adtam ki neki a feladatot.
Nem szólt semmi csak lekapta magáról felsőjét.
-Buzás felelsz vagy mersz?-kérdezte egyből.
-Felelek.
-Mik a terveid Lizával a jövőben?
أنت تقرأ
Szerelmed Fogságában
عاطفيةEgy 16 éves lány élete teljesen megváltozik egy átlagosan kezdődő napon. Egy fiú teljesen az ujja köré csavarja a lányt. Csalódás? Megcsalás? Barátok elvesztése? Ezekre a kérdesre választ kaptok 🥰