-Sziasztok!-köszönt csillogó szemekkel barátnőm.
Hátat fordítottam és Hanna kezét megfogva elindultam hisz barátnőm lesokkolva nézte Latyák Bencét.
-Máris mentek?-kérdezte barátnőm kedvence.
-Igen ami azt illeti nagyon sok a tennivalónk.-vágtam rá gyorsan.
-Legalább a nevedet megtudhatom?-kérdezte Latyák Hannától miközben mélyen a szemébe nezétt.
-Persze Bartha Hannának hívnak.-válaszolta egy széles vigyorral az arcán.
-Mehetünk?-kérdeztem Hannától.
-Ha annyira azt akarod akkor mehetünk.
A hazafele uton Hanna egész végig "élete szerelméről" álmodozott. Őszinten kicsit bűntudatom volt hisz tudom, hogy Hannának ez volt a legnagyobb álma, de nagyon frusztráló volt Buzás Bence közelsége hisz mikor átadta a sapkat direkt kezemhez ért és éreztem hogy miközben Latyák Hanna felől érdeklődött Bence engem nézett.
-Biztos bejössz neki!-törtem meg ábrándozását.
-Te hülye vagy?!!
-Nem! Láttam ahogy nézett téged! Biztos bejössz neki!! Tudod mit?!
-Na?
-Ha bejelöl még estig facebook-on akkor bejössz neki!
-És ha nem?-szomorodott el.
-Akkot egy bunkó és nem érdemel meg!
-Renden!
A hátralévő út nagyon hamar eltelt, hisz barátnőmmel már az esküvőt terveztük sőt a közös gyerekük neve is megvolt. Hanna általában nálunk alszik hisz szülei rengeteget veszekednek de ez őt annyira nem zavarja hisze velem mindent meg tud beszélni. Az én szüleim nagyon sokat dolgoznak már gyerek korom óta. A jó megélhetősért bármit megtesznek. Már 3 éve Angliában dolgoznak.
Nemsokkal hazaérésünk után szobámból Hanna sikitását hallottam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelmed Fogságában
RomanceEgy 16 éves lány élete teljesen megváltozik egy átlagosan kezdődő napon. Egy fiú teljesen az ujja köré csavarja a lányt. Csalódás? Megcsalás? Barátok elvesztése? Ezekre a kérdesre választ kaptok 🥰