-Hanna otthon vagy??-ordíbáltam amint haza értem.
Vártam válaszát ám nem szólt semmit. Bementem a fürdőszobába megigazítottam sminkem amit őszintén nem tudom miért tettem. Elvégre nem tetszik nekem Bence.
Kisétaltam a házból és Bence ott várt.
-Na mit mondtam otthon lesz?-kérdezte kicsit gunyosabban.
-Igazad volt. Nincs otthon.
Elővettem telefonomat és tárcsáztam Hanna számát.
-Most mégis mit csinálsz?-kérdezte Buzás.
-Felhívom Hannát hogy elmentem és majd jövök nemsokára.
Fogalmam sincs miért mondtam ezt el neki. Semmi köze ahoz hogy én mit csinálok.
-Ne tedd.-mondta.
-Miért ne tenném?Azt csinálok amit akarok.
-Ismerem Bencét és úgyis vagy étterembe vagy moziba vitte Hannát ahol ki kell kapcsolni a telót. Dee tudod mit?
Mikor ezt kérdezte már előre féltem, hogy megint valami olyasmit talál ki mint az előbb.
-Megint kitaláltál valamit?-kérdeztem kicsit flegmán.
-Látod már most ismersz😏. Ha felveszi Anna a telefont ez csak egy átlagos randi lesz.
-Miért milyen randi lesz ha nem veszi fel?
-Azt majd meglátod. Látom megrémültél. Csak nem félsz?-kérdezte miközben közelített felém és milyen szemebe nézett.
-Tőled ugyan ki fél?-mondtam majd elővettem telefonomat és felhívtam barátnőmet remélve hogy felveszi telefonját de ki sem csörgött az.
-Na mi vaan megint igazam van?-kérdezte félmosollyal arcán ami nagyon jól áll neki.
-Menjünk...-indultam el.
-A-aa nem így megy ez cicaa.
-Nem vagyok a cicád.-vágtam rá.
-De-de mostantól az vagy! Mondtam hogy nem egy átlagos randi lesz.
-Ahjj egyéb óhaj-sóhaj?!-kérdeztem remélve, hogy az mondja nincs.
-Van! Fogd meg a kezem! Tudod kicsi vagyok még ahoz hogy egyedül járkáljak az utcán.
-Talán akkor haza kéne menned.
-Na gyere cica.
Fogalmam sincs mi történt velem de engedelmeskedtem elvárásainak. Odamentem és megfogtam kezét ám direkt úgy mint egy kisgyereknek szokták.
-Ejnye ejnye. Így nem elég biztonságos.-emelte fel kezem majd átkulcsolta ujjaimat ujjaival.
Egy kevés séta után egy Vidám Park közelébe érkeztünk ahol utoljára szüleimmel voltam még kiskoromba.
-Mégis hová hozol Bence?-kérdeztem de nem válaszolt.-Bencee
-Hát melyik kisgyerek ne szeretné a vidámparkot?
Nevettem rajta. Beléptünk a vidámpark kapuján és a pénztárhoz sétáltunk.
-Te fizetsz.-mondtam neki.
-Miért is?
-Mert te hívtál randira.-válaszoltam kicsit gonoszan.
-Igazad van cica.
2perc se kellett és sorra kerültünk. Bence kikérte a jegyünket de nem volt hajlandó ideadni azt.
YOU ARE READING
Szerelmed Fogságában
RomanceEgy 16 éves lány élete teljesen megváltozik egy átlagosan kezdődő napon. Egy fiú teljesen az ujja köré csavarja a lányt. Csalódás? Megcsalás? Barátok elvesztése? Ezekre a kérdesre választ kaptok 🥰