Ismerkedés 2.rész

386 21 0
                                    

Beszaladtam a szobába és kérdően néztem rá.
-Bejelölt!!!!!
-Na látod mondtam én hogy bejössz nekiii!-örültem vele együtt.
-Sőt rám is írt!!
-Mit írt??
-Khmm.-köszörülte meg torkát.-Azt irta: Szia 😊. Mit irjaaak???
-Ohmm gondolom azt hogy szia?!
-Hahaa nagyob vicces vagy..-gúnyolodott.
-Lemegyek a kávézóba iszok egy kávét.Te jössz?-kérdeztem miközben vettem fel a fekete színű kabátomat.
-Nem most maradok ugyis beszélgetek szerelmemmel ❤️ Nem baj?-válszolta.
-Nem dehogy is! Egy 10 perc és itt vagyok.
-Okés sziokaa.
-Sziaa.- köszöntem vissza.
Úton a kávézó felé úgy éreztem hogy valaki követ de próbáltam nem foglalkozni ezzel bár akaratomon kívül többször is hátra fordultam. Beértem a kávézóba kikértem egy kávét majd leültem egy kétszemélyes asztalhoz. Elkezdtem szürcsölni forró kávémat mikor egy férfi hang megzavarta nyugalmamat.
-Foglalt?-kérdezte valaki akinek nagyon ismerős hangja volt de nem tudtam honnan.
-Nem ülj le nyugodtan.-mondtam.
Ez után néztem fel és döbbentem rá hogy ki is az. Nem tudtam hogy örültem annak hogy azt mondtam hogy leülhet hozzám vagy inkább jobb lett volna ha azt mondom fogalt, hisz Buzás Bence állt előttem.
-Ez érdekes..-mondta Bence.
-Mi?-kérdeztem.
-Ez az egész. Már szinte megszoktam, hogy az összes lány aki meglát sikoltozva szalad oda hozzám hogy "Úristen ez Benceee".
-Haa ilyen lányra vágysz akkor a barátnőmet Hannát keresd. -mondtam nevetve.
-Te nem is rajongsz értem?-nézett mélyen a szemebe.
-Ami azt illeti nem nagyon.-válaszoltam majd ismét beleittam kávémba.
-Te nem szeretsz engem?-lepődött meg egyre inkább.
-Hogy szeretnélek mikor nem is ismerlek?
-Ezen változtatni fogunk.
Mikor ezt mondta és szemembe nézett egy nagyon különős érzés fogott el.
-E-ezt hogy érted?
-Azt majd meglátod.-kacsintott rám.
-Nekem most.. nekem most mennek kell.. ígyis már vagy egy 20 perce itt vagyok.
-Sietsz valahova?-érdeklődött.
-A barátnőm már bizonyára vár.
-Azt nem hiszem.A barátommal Latyákkal van. Bencének nagyon bejön a csaj.-mondta.
-Tessék??-éretlenkedtem.
-Úgy ahogy hallottad.
-Nekem most tényleg haza kell mennem.
-Tudod mit? Hazakísérlek. Ha otthon lesz Hanna akkor elköszönök tőled és majd máskor találkozunk. De ha nincs otthon velem kell töltened a délutánt.
-Öhmm rendben.-egyeztem bele félve.
Hazafelé úton azon cikkáztak a gondolataim,hogy vajon mi lesz ha nem lesz otthon Hanna. Legbelül titokban bíztam benne hogy vele tölhetem a délutánom ha nincs otthon barátnőm ám tudtam ebből semmi jó nem sülhet ki.
Sétálás közben Bence többször közelített hozzám, de én próbáltam mindig valahogy eltolni magamtól.

Szerelmed Fogságában Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin