-Szia Hanna-köszönt Bence mintha mi sem történt volna.
-Sziasztok! Mit csináltok ti itt?-kérdezte értetlenül.
Eszméletlen vörös voltam hisz nagyon zavarba jöttem a helyzettől.
-Semmi csak Bence hazakísért 😊-próbáltam magam kibeszélni a dologból.-de már pont menni készül. Ugye Bence?-utaltam távozására.
-Ami azt illeti...-mondta majd rámnézett és vette a jelet- Igen pont indultam haza.
-Szia Bence-köszönt hangosan Hanna.
-Szia...-odamentem hozzá majd megöleltem.
-Szia Hanna! Holnap találkozunk cicám.-rámkacsintott majd integetett.
Amint Bence elment bementünk a házba és mivel tudtam hogy barátnőmnek ezer kérdese lesz felém melyre lehet nem szeretnék válaszolni vagy éppen nem tudok ezért próbáltam terelni a témát.
-Kérsz egy Cappuccino-t?
-Igen úgyis van mit megbeszélnünk.-mondta Hanna.
Elkészítettem az italt majd leültünk meginni azt.
-Na mesélj csak!
-Miről??
-Most akart megcsókolni téged BUZÁS BENCE! Szerintem van miről mesélned! Egyentalán mikor találkoztazok? Vagy hol? Mesélj el mindent részletesen!
-Oh nem volt semmi különös igazából. Mikor lementem a kávézóba odaült mellém és elkezdtünk beszélgetni.
-Folytasd!-nézetz rám kiváncsi szemekkel.
Mindent elmeséltem neki amit úgy éreztem hogy el kell mondanom. Igazából vagy 15perc alatt letudtam. Sok "apróságot" pl:hogy kézenfogva mentünk nem meséltem el neki hisz tudtam hogy akkor csak elkezdi a fejében megírni a történeteket és utánna egész végig ezzel fog zaklatni. Viszont a majdnem csókot elmeséltem neki hisz mégis csak a legjobb barátnőm már nem tudom hány éve.
-Most rohadt szarul érzem magam-mondta Hanna.
-Miért? Jól vagy?- érdeklődtem.
-Ha egy kicsit később megyek ki akkor megcsókol!!
-Dehogy is! Nem engedtem volna!! Hisz ismersz! Na dee veled meg Latyákkal mi történt?!-tereltem a témát magam sem tudom miért.
-Ahww ez volt életem legjobb napja. -válaszolta majd elmesélt minden apró részletet. Volt mikor azt is elmondta hogy Bence milyen cukin mosolygott rá ami persze engem egyentalán nem zavart.
-Várj volt csók vagy nem?!-kíváncsiskodtam.
-Ejj de türelmetlen valakii.-monda egy félmosollyal arcán.- de egyébként igen kétszer ❤️
-Úristen Hannaaa ❤️ És hogy csókol?
-Már vártam hogy megkérdezd. Dee egyébként igen nagyon.
Nagyon örültem annak hogy ilyen boldognak láthattam Hannát. Még egy órás beszélgetés után ugy döntőttünk hogy felmegyünk lepihenni. Lezuhanyoztam majd lefeküdtem barátnőm mellé. Tv-tem amit egy messenger hang zavart meg. Engedélykérések: Buzás Bence üzenetet szeretne küldeni önnek.
YOU ARE READING
Szerelmed Fogságában
RomanceEgy 16 éves lány élete teljesen megváltozik egy átlagosan kezdődő napon. Egy fiú teljesen az ujja köré csavarja a lányt. Csalódás? Megcsalás? Barátok elvesztése? Ezekre a kérdesre választ kaptok 🥰