Egy fehér bő pólóba alatta egy fekete rövidnaciba aludtam és ebben vánszorogtam le, Hanna után kb egy 10-perccel, hogy megnézzem kik jöttek.
Nagyon reggel volt még nekem így nem tudtam gondolkozni. Hiretelen azt hittem, hogy szüleimet (akik egyébként dolgoznak) zártam ki véletlenül.
Derékig érő hajam hanyagul volt össze fogva de mivel szüleimre gondoltam igy nem igazitottam meg azt.
Ahogy leértem bementem a nappaliba ahol Latyák Bence ölében ült barátnőm Hanna.
-Sziaa Liza.-vett észre először Latyák majd Hanna is köszönt hatalmas vigyorral az arcán.
Akaratomon kívül Bencét kerestem aki később kisétált konyhánkból. Mikor megláttam megdobbant a szívem.
Odajött hozzám és megölelt amit én is viszonoztam.
-Képzeld Hanna megbeszéltük hogy elmegyünk ma négyen valamerre.-informált Bence.
-Igen 😊-helyeselte Hanna.
-Rendben.-egyeztem bele.- És merre megyünk?
-Kareoke??-kérdezte Hanna.
-Azz jó ötlet lenne? Mármint Buzás Bence és Latyák Bence elmegy két "ismeretlen" lánnyal kareokizni?
-Ami azt illeti nem igazán.-mondta Latyák.-nem dicsekedés képp de elég sokan jönnek oda hozzánk.. nem lenne a legjobb ötlet pont kareokizni menni..-magyarázta meg.
-Jogos..-válaszolta Hanna.-valakinek valami más ötlet?
-Én a BlackWood-ra gondoltam-vágta rá Buzás-régebben is oda jártunk a Latyákkal.
-Nekem okés-válaszoltam majd a többiek is beleegyeztek.
-Akkor. Most van 2óra. 4-kor elétek jövünk és együtt elgyalogolunk. Úgy jó lesz?-kérdezte Latyák.
-Persze.-feleltük barátnőmmel.
-Viszont akkor kezdjünk el készülődni-álltam fel majd a többiek is.
Latyák és Hanna egy szájrapuszival köszöntek el egymástól míg mi Bencével egy megszokott öleléssel. Miközbe megölelt megpuszilta nyakam. Nagyon meglepődtem. Kirázott a hideg majd elmosolyodtam.
-Akkor majd 4-kor!-kísértem őket ki az ajtón Hannával együtt.
Barátnőm kiválasztotta a ruhát míg én elmentem lezuhanyozni majd énis kiválasztottam a ruhát ami hasonlóan nézett ki:-Így jó leszek?-kérdeztem barátnőmet.
-Tökéletes😍-válaszolta.-És én?-kérdezte majd mutatott settjére.-Igen nagyon 😍-dícsértem.
Kb egy óra telt el így lementünk kisminkelni magunkat. Én és Hanna is csak egy natur sminket vittünk fel arcunkra.Közben rengeteget nevettünk akár a semmin is. Hamar eltelt az egy óra így vártuk, hogy a fiúk megérkezzenek.
STAI LEGGENDO
Szerelmed Fogságában
Storie d'amoreEgy 16 éves lány élete teljesen megváltozik egy átlagosan kezdődő napon. Egy fiú teljesen az ujja köré csavarja a lányt. Csalódás? Megcsalás? Barátok elvesztése? Ezekre a kérdesre választ kaptok 🥰