1. Kapitola

1.8K 133 63
                                    

Kdo jsem...?


Kde jsem...?


Proč tu jsem...?


Neměl jsem žádnou odpověď.. 


Nic jsem si nepamatoval, má mysl byla zahalena hustou mlhou, která vše zastínila a já tím pádem neviděl nic.. 

"Už ses probudil?" řekl nějaký hrubý hlas a já lehce pootevřel oči.


Byla tma..


Noc..?

"C-co.." vydechl jsem, když jsem uviděl toho kluka se zbraní v ruce.

"Drž hubu a pojď za mě." řekl, když si klekl a začal někam mířit.

"Co to děláš..?" zašeptal jsem a schoval se za jeho záda.

"Jsi snadný terč.. Už si tě chtěl rozhodně zabrat, ale ne.. Tebe jako nováčka přijmeme my." řekl rozhodnutě a já nechápal o co jde.

"Můžeš mi do háje vysvětlit o co tu jde?" řekl jsem lehce naštvaně a on se ke mně otočil a svalil mě na zem. Byl nade mnou a já polkl, protože vypadal.. Naštvaně..

"Drž hubu, nebo zažiješ utrpení. Teď sleduj. Máme tu nepřítele." zavrčel a šel zpátky ke zbrani.

"Kdo to je..?" zeptal jsem se a zadíval se na osobu stojící uprostřed placu.

"Anděl." řekl jednoduše a připravoval se střelit.

"A-anděl?? T-to je blbost, a-andělé neexistují!" vyjekl jsem a hned jsem měl kolem krku jeho ruku, která mi zabraňovala popadnout dech.

"Já být tebou, tak držím hubu! Nebo tu zemřeš tolikrát, že to ani nestihneš počítat! Tak chlapečku.. Jsi v posmrtném životě. Umřel jsi, chápeš? Teď mi tu můžeš pomoct zabít toho anděla, který se nás snaží zabít taky nebo tě tu nechám na pospas." řekl mi výhružně a já mu zaklepal na ruku, aby mě pustil, což udělal a já tak zalapal po dechu.

"Jsi cvok!" zakřičel jsem a začal utíkat směrem k té osobě, jenž chce ten cvok zabít.

"A-ahoj.. P-promiň, alee... Heh, ta-tamhle je člověk, k-který je asi na drogách nebo nevím.. Prý že jsem m-mrtvý a nejde t-tu zemřít.. Hehe.. No, prostě.. K-kde to jsem?" zeptal jsem se a začal se utápět v jeho očí..

Byl o něco vyšší než já, měl tmavé černé vlasy a oči tmavší než byla teď noc.. 

Podíval se na mě s prázdným pohledem.

"Nelže ti. Jsi mrtvý a zemřít znovu nemůžeš." řekl čistým hlasem a prázdným tónem.

"C-cože..? T-tak vy si o-oba děláte srandu, ž-že..?" zasmál jsem se nevěřícně a on zašeptal jedno slovo..

"Excalibur.." 

A poté mě probodl.

----

Pokud tu někdo je otaku, tak ví, že jsem se nechala inspirovat jedním anime :D 

Snad to nevadí, pokud ano.. Tak napsat ^^ ❤️

II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat