36. Kapitola

757 121 38
                                    

"To je-" zastavil se ten chlap a dál si prohlížel zbraň v mé ruce.

"Konečně." zasmál se a vyvolal svou zbraň, která byla..

Rukavice..?

"Ani nevíš, jak dlouho jsem čekal, až se tu někdo objeví a bude mít v sobě tuhle sílu.. To, co jsme ti za lži do hlavy na tloukali, o tvé minulosti.. Hah a konečně máme tu zkurvenou zbraň!" smál se ten chlap a zároveň nasměroval ruku proti mé zbrani.

"Řekni zase sbohem své síle.. Jen pro upřesnění.. Bez síly nežiješ." řekl s úšklebkem a začal ze mě vysávat tu sílu. Nemohl jsem nic dělat, mé tělo ochrnulo a já se nemohl ani pohnout.

Najednou ale ten chlap měl na skrz probodnutý zlatý meč..

"K-kooku.." vyšlo ze mě tiše a já dál sledoval Jungkooka, jak se ze svých posledních sil postavil a probodl toho hajzla.

"D-do pekla s vámi." zasmál se a 'zemřel' na chvilku.

"T-tae... Tae.." vzlykal Jungkook a šel ke mně.

"N-ne! N-nech m-mě být.." pípl jsem tiše a schoulil se do klubíčka.

"N-ne, Tae.. P-prosím poslouchej mě.. Musíme vypadnout.. N-není to bezpečný, všechno ti vysvětlím, T-tae.. Prosím.." žádal mě Jungkook, ale já kroutil hlavou, deaktivoval svou schopnost a dál se objímal v naději, že odejde a nechá mě tu trpět.

"Chápu t-tě.. Ale Tae.. N-nechtěl jsem to u-udělat.. Nu-nutili mě a-a.. Kurva..! Víš, jak to je frustrující?! Nic si z mého minulého života nepamatuju, prostě jen vím, že jsem tě rozhodně musel znát.. S-slíbili mi, že mi vrátí vzpomínky! A-a tobě do hlavy něco dali, aby sis myslel, že se to stalo, ale.. T-tohle nebyla tvoje minulost.. Měl si jí jinou.. Pokud mi dáš šanci.. P-pomůžu ti zjistit, jakou si měl minulost, p-pomůžu ti se vrátit do normálního světa!" naléhal Jungkook a já cítil, že moje pouto k němu víc a víc sílí..

Cítím, že jsem k němu nějak připoutaný.. Oddaný, nebo kdovíco...

"P-prosím T-tae... Věř mi...












Miluju tě.."

----

Omlouvám se, že jsem tuhle kapitolu nevydala společně s ostatními příběhy, ale někdo si všiml, že jsem vydala nějakou 'Omluvu'.
Jen jsem nestíhala napsat a tak jsem se omluvila, že nevyjde dnes (včera), ale další den no..
A tady jí máte.. ^^ 
Jinaaak.. Má někdo divný pocity z téhle kapitoly a hlavně z toho, o čem tam mluví? Hm? ^^

Zajímá mě, pokud to někdo rozlouskne. ^^

II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat