"Ne Kookie, všechno je v pohodě, jen jsem ospalý.. Půjdeme už všichni spát.." rozhodl Jin a hned, co dojedl jídlo, tak vstal a šel do svého pokoje.
Zvedl jsem se a rychle za ním běžel.
"Jine!" zakřičel jsem, abych ho zastavil.
"Tae? Co potřebuješ?" zeptal se a já se rukama opřel o kolena.
"Jine.. Potřebuju vědět, co se stalo.. V-v minulosti.. Znali jsme se? Znal jsem kluky? Znal jsem se s Kookem, co se stalo a-"
"Tae.. Nemůžu ti nic říct.. P-prostě mi to v hlavě někdo furt zakazuje a já nevím proč.. Zní to jako zkouška.. Oddanosti.. Vzpomenete si sami.." pohladil mě po vlasech, popřál mi dobrou noc a odešel.
Zůstal jsem stát na místě a díval se do temné chodby, kterou osvětloval pouze Měsíc v úplňku..
Povzdechl jsem si a šel zpátky do jídelny, kde už byli všichni pryč, kromě Kooka..
"Co tu ještě děláš..?" zeptal jsem se ho a šel k němu.
"Umývám nádobí, nevidíš..?" zasmál se tiše a já k němu přišel blíž.
"Pojď spát.."
"S tebou půjdu rád.." řekl s perverzním úšklebkem a já ho praštil do ramene a zčervenal.
"Nech toho.." špitl jsem a slyšel jeho tiché zasmání.
"Tak jdeme spát.." vzal mě do náruče a odnášel do jeho pokoje, kde lehce otevřel bez toho, aniž by mě pustil a vešel.
Práskl s dveřmi a mě položil na postel.
"Umím chodit.." postěžoval jsem si, protože se ke mně choval jako k dítěti.
"Tady máš něco na spaní, obleč si to.. Zatím se vysprchuju.." políbil mě na tvář a zmizel ve dveřích.
Povzdechl jsem si a svlékl se s úmyslem se obléct do pyžama, ale Jungkook, který otevřel dveře jen v boxerkách mě zastavil v mé činnosti.
Skousl si ret a sjel si mě pohledem odshora dolů.
"Nechceš se přidat..?"
----
Ještě jeden smutík, heh..
A blížíme se ke konciii~
Konečná kapitola asi bude 57., jelikož.. Se mi to tak hodí a já jí jdu akorát psát.. ^^
ČTEŠ
II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]
Fanfiction<Dokončeno> Pokračování Fallen Angel - Když se Taehyung probudí, tak je někde, kde to neznal. Skupina lidí mu vysvětlí, kde je a on zjišťuje, že zemřel. Nepamatuje si na nic. I přes varování Taehyung chce najít člověka, který je podle všeho a...