9. Kapitola

814 115 20
                                    

Ráno jsem se probudil a bylo mi celkem fajn. Zima mi nebyla a ani vedro, takže tak akorát. Na stole bylo něco, co tam v noci nebylo. Jídlo.. Byly to palačinky a náhodou chutnaly fakt dobře. Vytáhl jsem jednu z knih a začal si číst, ale nebavila mě.

Najednou přišel Jin.

"Oh! Myslel jsem, že tě budu muset budit." zasmál se a já zakroutil hlavou. Nechápal jsem proč si mě začal prohlížet.

"Umm.. Jine, děkuju za jídlo." položil jsem knihu a přišel k němu.

"Já ti jídlo nepřinesl a nikdo z kluků taky ne. Jimin a Hoseokem teď jsou s Joonem na prokouknutí terénu a Yoongi ještě spí.. A kde si kurva vzal to oblečení?" řekl ještě naštvaně a já polkl.

"N-no.. Našel jsem ho v-ve skříni..?" zkusil jsem a on se zamračil a přitiskl mě ke stěně. Vypadal lehce děsivě, protože ten jeho naštvaný výraz.. Huh..

"Ty jsi opustil tenhle pokoj a šel dál?!" zvýšil hlas a já nechápal, co se děje.. Nechápal jsem nic a hlavně.. Jin byl vždy úplně klidný..

"J-já.. Ne-nechtěl jsem.." najednou mě chytil za zápěstí a začal mi ho drtit.. Bolelo to..

"J-jine to bolí.. N-nech toho, prosím.." zakňučel jsem, ale on ze mě nespustil oči.

"Viděl ses s ním?" 

"J-jine to bolí!" zakřičel jsem a už ho někdo odtrhl. Viděl jsem zářivá bílá křídla.

"Řekl ti, ať toho necháš ne snad?" zavrčel ten kluk ze včera a já pořád sledoval jeho křídla.

Najednou Jin něco zašeptal a toho anděla odbouchl na druhý konec místnosti.

"Taehyungu, on si s tebou jenom zahrává. Nevěř mu." řekl výhružně Jin a já se podíval na toho anděla, který se přiblbě usmíval, pořád na zemi. Najednou se začal zvedat a zašeptal opět jedno blbé slovo..

"Excalibur.."

II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat