40. Kapitola

747 125 35
                                    

"M-myslíš to vážně..?" zašeptal jsem potichu a podíval se mu do očí.

Začal se usmívat a hladit mě po tváři.. 

"Ačkoliv tě znám tak krátkou dobu, myslím si, že v mé minulosti si hrál hodně velkou roli.." řekl tiše a opatrně se ke mně přibližoval.

Políbil mě křehce, jakoby se něčeho bál.. Svou ruku jsem samozřejmě přemístil na jeho zátylek a přidržoval si ho u sebe blíž a blíž. Oplácel jsem mu polibky opatrně a pomalu, jelikož jsem si chtěl užívat toho nádherného pocitu uvnitř mě.. 

Cítil jsem, jak do toho dává veškerou lásku a já se konečně cítil opravdu dobře.. Odtáhl se, ale ani to mě nepřimělo otevřít oči.. Stále jsem cítil tu sladkou chuť na mých rtech.. 

"Taehyungie.. Otevři oči.." opatrně jsem otevřel oči a viděl Jungkooka jak mi nabízí objetí, což jsem samozřejmě přijal a přitulil se k němu.

Společně jsme si lehli, já s hlavou na jeho hrudi a on s rukou v mých vlasech, což mi něco hrozně připomínalo.. Ten tlukot srdce, ta vůně.. Opět ten pocit..

Příjemný vánek, teplé počasí a jeho náruč.. Tohle všechno mě nádherně uspávalo v náruči někoho, koho miluju..

"Taehyungie..?" 

"Hmm..?"

"Miluju tě.. Opravdu moc.." zvedl jsem hlavu tak, abych mu viděl do tváře a ihned jsem viděl jeho sladký úsměv..

"Já tebe taky.. Můj anděli.." zasmál jsem se a jemně políbil Kooka.

Opět jsem ležel hlavou na jeho hrudi a užíval si ticha, které samozřejmě musel někdo překazit.

"Hned vysvětluj." řekl Joon, který stál s naštvaným pohledem pár metrů před námi.

II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat