"C-cože...?!" vyjekl jsem a začal se třást ještě víc.
"Stráže, dejte ho do křídla B, začněte s mučením. Čím dřív, tím líp."
"N-ne!" zakřičel jsem, když mě někdo chytil za ruce a uvěznil mě.
"N-ne, prosím!! J-jungkooku PROSÍM!!!" zakřičel jsem na Jungkooka se slzami stékajícími po mé tváři, ale Jungkook měl kamennou tvář, se kterou mě sledoval a poté ji sklopil.
"J-jungkooku.." oslovil jsem ho a on ke mně zvedl pohled.
"Já ti věřil.... A zamiloval se do tebe, jako idiot..." řekl jsem poraženě a nechal se odtáhnout někam do mučící místnosti.
Přivázali mě k takové divné posteli, nebo stolu.. Nevím co to je, ale byl jsem nahý..
Opasky, biče, nože.. Všechno na mě používali, začali i dokonce někteří kouzla, které by mi měli smrtelně ublížit, ale jelikož teď jsem anděl, tak mi to neublíží tak moc..
Celé tělo mě bolí, mlátili mě celý den a já už nepobírám dech...
Nejednou mě znásilnili, dělají tu ze mě psa, nebo kočku nebo co já vím..
Právě ležím v roztrhaných boxerkách na studené kamenné zemi, ve své vlastní kaluži krve, která mi tekla všude po těle od řezanců, škrábanců a dalších věcech..
Byl jsem tu den a mám chuť zemřít, moje zbraň se pořád neukázala.. Chci pryč...
"Nazdar Taehyungie~ Tak prý na tebe fyzické mučení neplatí.. Řekli nám, že ti máme ukázat jednoho nádherného andělíčka, kterému uděláme něco moooc nepěkného, pokud si kurva už nezaktivuješ svou schopnost." dal mi facku a vytáhl na nohy, které se mi ihned podlomily, ale 'díky' tomu, že mi přivázal ruce ke zdi nahoru, tak jsem přímo 'visel'.
Jenže to, co mi ukázali..
Moje srdce opět začalo bít rychleji..
Byl tam Jungkook, svázaný, přes oči měl něco taky a viděl jsem nepěkné modřiny na jeho rukou.
"J-jungkooku.." vydechl jsem překvapeně a jeden z těch 'andělských strážců' se zasmál.
"Tak co, pořád ho tak moc miluješ ty romantiku? Však tě zradil a podívej se, kde teď kvůli němu musíš být.."
ČTEŠ
II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]
Fanfiction<Dokončeno> Pokračování Fallen Angel - Když se Taehyung probudí, tak je někde, kde to neznal. Skupina lidí mu vysvětlí, kde je a on zjišťuje, že zemřel. Nepamatuje si na nic. I přes varování Taehyung chce najít člověka, který je podle všeho a...