"To ti říct nemůžu." odkopl mě touhle větou, ale já i přes strach ho chytil za zápěstí a donutil ho aby se na mě otočil.
"F-flirtuješ tu se mnou a-a nejsi schopný mi říct s-své jméno..?" vykoktal jsem ze sebe a on se zasmál.
"Oh, Taehyungie.. Joonie a Jinie by nebyli rádi.." zavrněl a strčil do mě tak, že jsem ležel na zádech na posteli a on byl opět nade mnou.
"Můžeš mi říkat jakkoliv chceš, mmm~.. Zkus se zeptat Joonieho na mé jméno.. Třeba ti ho řekne.. A nebo ostatní? Já ti to ale prozatím neřeknu.. Ale věř mi.. Až na to dojde.. Tak mé jméno budeš křičet díky slasti.." zašeptal a jazykem mi přejel po krku až k uchu, do kterého vydechl poslední větu.
"Dobrou noc, Taehyungie.."
A jen co jsem mrkl, byl pryč..
Nevěděl jsem, co všechno se stalo, ale pořád jsem cítil jeho dech na mé tváři.. Jeho pohled..
Podíval jsem se na stůl, kde bylo to, co obvykle, ale zároveň kopeček oblečení, které vonělo po něm..
Usnul jsem opět v jeho mikině a ráno se probouzel díky řvaní Joona.
"Vstávej Taehyungu!"
Rychle jsem se posadil a když jsem se podíval na dveře, tak Joon už zavíral a já se tedy rozhodl proto se nějak připravit na dnešní den.
Asi po půl hodině jsem přišel do společné místnosti, kde už byli všichni.
"Dobře, po včerejšku musíme pohnout s tím průchodem, jak na tom je plán Jimine, Hoseoku?" řekl jako správný leader Joon a oba dva mu začali něco vysvětlovat naráz.
"Jeden a srozumitelně!" zavelel a nakonec mluvil Hoseok.
"Průchod pod starou školou je rychlý, ale zároveň nemáme celý terén prokouknutý.. Průchod kolem kostela je hodně pomalý, zdržuje, ale zároveň ho zase máme úplně zkontrolovaný.. Potom tu máme nejrychlejší cestu k andělské základně, ale to je přes staré tunely.. Nikdy jsme tam nebyli a-"
"Půjdeme nejrychlejší cestou." přerušil ho Joon a tím všechno skončilo..
Proč z toho mám špatný pocit..?
----
Nový příběh -> 1. kapitola už vydaná ^^
--> Actor - Vkook
ČTEŠ
II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]
Fanfic<Dokončeno> Pokračování Fallen Angel - Když se Taehyung probudí, tak je někde, kde to neznal. Skupina lidí mu vysvětlí, kde je a on zjišťuje, že zemřel. Nepamatuje si na nic. I přes varování Taehyung chce najít člověka, který je podle všeho a...