"Taehyungie.." zašeptal mi nějaký hlas do ucha a já jen zamručel, protože jsem chtěl spát dál.
"Noták, Taehyungie.." mé tělo se ošilo, když se něčí rty dotkly mého ucha.
Odtáhl jsem se a podíval se na tu osobu.
Byl tam Jungkook na čtyřech u mě nakloněný.
Vypadal..
Až moc sexy..
"Vzhůru?" zeptal se a já přikývl a zavřel pusu, protože jsem měl celou dobu otevřenou dokořán.
"Fajn, převlékni se. Je tam dneska teplo, tak se proletíme." podal mi nějaké šortky, boxerky a bílé tričko.
"D-děkuju.."
Pozoroval mě s blbým úsměvem a já si tedy odešel do koupelny..
No spíš chtěl jsem..
"Tam nejdeš." zasmál se Jungkook a zabránil mi jít do koupelny.
"T-tak se nedívej!" vypískl jsem a otočil se k němu zády. Bylo už dole tričko, takže jsem si akorát chtěl obléknout to nové, ale jeho teplé dlaně se dotkly mých boků a on se přitiskl na mé tělo.
"Stejně tě jednou uvidím nahého.." zašeptal mi do ucha a rukama jezdil po bocích nahoru a dolů.
"Mm.." zavrněl, když se jeho rozkrok dotkl mého zadečku a já se celý otřásl.
"Neboj se.." s tímhle se odtáhl, ale pořád jsem cítil na sobě jeho pohled.
Už jsem měl převlečené tričko, takže jsem si pomalu sundat tepláky na spaní a slyšel jsem, jak tiše vydechl.
Já byl úplně rudý a rozklepaný, takže jsem si nemohl sundat boxerky.
"Nedívej se, prosím.." řekl jsem stydlivě a on se zasmál.
"Nemusíš se stydět.." s tím si opřel hlavu o mé rameno a já cítil, že mám boxerky najednou dole.
"Vidíš? Nedívám se, tak dělej." zašeptal mi do ucha a popravdě..
Byl bych radši, kdyby se spíš díval..
Protože jsem cítil jeho ruce na mém zadku, jak ho hladí a občas stiskne půlky.
"Tak dokonalý.." vydechl a rukama se chtěl dostat i ke předku, ale já si rychle nasadil boxerky a jediné, co jsem mohl slyšet byl jeho smích.
Rychle jsem si na sebe vzal i ty šortky a podíval se na něj s rudým obličejem.
ČTEŠ
II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]
Fanfiction<Dokončeno> Pokračování Fallen Angel - Když se Taehyung probudí, tak je někde, kde to neznal. Skupina lidí mu vysvětlí, kde je a on zjišťuje, že zemřel. Nepamatuje si na nic. I přes varování Taehyung chce najít člověka, který je podle všeho a...