45. Kapitola

711 114 48
                                    

"C-cože..?"  vykoktal jsem ze sebe a Jin začal kmitat z místa na místo. 

Dlaní si překryl ústa a vzlykl.

"J-já si t-to pamatuju.." zašeptal a já se k němu sklonil, jelikož seděl na zemi opřený o skříň..

"To je dobře, n-ne..?" zeptal jsem se nechápavě a on přikývl a zavřel oči.

"Jine.. T-tak proč brečíš..?"

"P-pamatuju si.. T-ten den... To v-všechno... N-naší smrt.." pípl a začal se zvedat.

"A-ale mám zakázáno v-vám ř-říct něco.. M-musíte na to p-přijít sami.." začal si utírat oči a tváře, které měl od slz a začal nandavat jídlo.

"Zavoláš prosím kluky..?" zeptal se mě mile s lehkým úsměvem a já nechápavě přikývl a šel z místnosti, kde se vaří a zamířil si to do té společné.

"Jin nás volá k jídlu!" zakřičel jsem a všichni se rozeběhli směrem ke mně.

No spíš směrem na chodbu a dáál do jídelny, heh..

Došel jsem pomalým krokem tam, kde jsou všichni a viděl, jak už všechny židle byly obsazené, kromě jedné a tam jsem se tedy posadil já a začal jíst to, co Jin uvařil.

Sledoval jsem Jina, jak se zvláštně rozhlíží po klucích a jemně se usmívá..

Přitom jsem věděl, že se mu chce brečet, protože to, jak moc často mrkal a falešně se smál bylo hrozně viditelné..

"Jin hyungu..?" oslovil ho Jungkook a Jin se na něj podivně zadíval a pokývl.

"Děje se něco? Vypadáš divně, nějak zamlklý a myslím si, že většina se mnou bude souhlasit.."

II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat