Cítil jsem, jak se usmál a s radostí mi polibek oplatil.
Navzájem jsme si vyměňovali všechno, co cítíme.. Já do toho vkládal opravdu hodně a hlavně zmatenost.. Nevím, co se to se mnou děje, ale..
Je opravdu ke mně hrozně milý a pořád mě přitahuje neskutečným způsobem..
Víc jsem se k němu přitiskl a dovolil mu, aby mě líbal více intenzivněji, takže když se naše jazyky dotkly, tak se ve mně odehrálo něco neuvěřitelného a já ho začal líbat více hladověji, protože jsem přímo prahl po jeho polibcích víc..
"T-tae.." vydechl překvapeně, když to sám nedokázal udýchávat.
"Ses rozjel.." zavtipkoval a já ho praštil do ramene a on na oplátku mi stiskl zadek, takže jsem se neuhlídal a lehce zavzdychal.
"Krásný zvuk.." zašeptal Jungkook a já zrudl ještě víc.
Chvilku jsme se dívali jeden druhému do očí. Stále jsem měl omotané nohy kolem něj, jeho ruce na svém pozadí a já své ruce okolo jeho krku.
Najednou jsem ale hladověl, takže jsem se opět vrhl na jeho rty, což netrvalo moc dlouho a on se odtáhl, ale zase místo toho své rty přesunul na můj nepoškozený krk.
Začal mi tam pokládat polibky opravdu jemně, ale poté si tam začal vyhrávat.. Sál mi kůži, dělal rudé flíčky a občas mě i kousal, což se mi nehorázně líbilo..
Já mu za to vzdychal opravdu tiše, protože jsem se pořád cítil až moc.. No, stydlivě..
"Nech to vyjít ven.. Nádherně vzdycháš.. Ale.. Víš jak se jmenuju, že?" zeptal se mě a podíval se mi do očí.
Nechápal jsem co myslí, takže jsem se zamračil.
"Jen tak pro připomínku.. Mé jméno budeš křičet tak moc, že ho nikdy v životě nezapomeneš.." zavrčel mi do ucha a poté se až moc silně vrhl na můj krk. Začal se lehce pohybovat ve vodě a tím docházel na takové místečko pořád pod tím jeskynním stropem. Vyhoupl mě tam a přisál se mi rty na hruď.. Opečovával každé místečko, od prsních svalů až po bříško a poté zpátky. Všude nechával své značky a najednou mezi svými zuby stiskl mou bradavku.
"A-ah.." vypustil jsem ze sebe celkem nahlas a on zapojil i druhou ručku, která si vyhrávala s mou druhou bradavkou a já mohl zešílet.
Bylo to něco nového, opravdu se mě ještě nikdo takhle nedotýkal..
----
Ano, ano..
Říkám vám, že Taehyung mu až moc věří, ale..
CO KDYŽ ZA TO NEMŮŽE, HMMM? :))
Že by něco spojeného s tím 'označením' ?:))))))
Idk..
ČTEŠ
II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]
Fanfiction<Dokončeno> Pokračování Fallen Angel - Když se Taehyung probudí, tak je někde, kde to neznal. Skupina lidí mu vysvětlí, kde je a on zjišťuje, že zemřel. Nepamatuje si na nic. I přes varování Taehyung chce najít člověka, který je podle všeho a...