2. Kapitola

1K 129 21
                                    

Probudil jsem se na tom samém místě, kde jsem..

Počkat..



Já umřel...

"Oh, ty už jsi vzhůru?" pobavil se ten týpek, co mířil včera na toho kluka..

"Co se tu kurva děje?!" křikl jsem a potom si začal vyhrnovat tričko, pod kterým jsem neměl ani stopu po zranění.

"Budeš mě poslouchat a nebo se chceš znova zabít?" řekl výhružně ten kluk a přiložil mi dýku ke krku.

"Fajn! Vysvětli mi ale co se to tu kurva děje." zvedl mě na nohy a pokývl, abych ho následoval.

"Je tu pouze pár lidí, o kterých tedy vím.. Říkal jsem ti, zemřel jsi a teď jsi tady, takže tvá duše nejspíš nevěděla kam jít. Tady se totiž rozhodne, pokud půjdeš do pekla, nebo do nebe či co." vzal si do pusy lízátko a vešel do budovy.

"Jediný úkol je zabít anděla. Zabiješ anděla - nalezneš klid. Nezabiješ ho - on zabije tebe a ty tu uvízneš. Co ale nesmíš udělat je to, myslet na normální život. Je to blbost a maximálně to přivede trable. Věř mi, někdo už kvůli tomu šel do toho pekla, kde stejně skončíme všichni, ale co já vím. Bylo by mi to i jedno, ale ten anděl dělá problémy. Po každé když zemřeš, tak cítíš bolest čím dál víc. Hlavně, když zemřeš něčím, jako je andělova zbraň. Musíš se připojit k mé skupině a prostě zničit toho anděla." najednou se zastavil u dveří.

"Teď tě představím zbytku. Jo a neboj se, za chvíli si vzpomeneš na své jméno a možná ještě na pár věcí, co já vím." 

"F-fajn.."

Vešli jsme a já viděl dva kluky, jak se navzájem mlátí. Další si něco četl a ten poslední si.. Brousil dýku.. heh..

"Máme tu toho nováčka." řekl přísným hlasem a všichni věnovali pozornost nám.

----

Omlouvám se, pokud tam bude velká podoba tomu anime, neviděla jsem ho už přes rok, tak se snažím, aby se to nepodobalo😂
Kdykoliv pište vy, kteří jste to viděli jakoukoliv upomínku.
Děkuju^^

II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat