19. Kapitola

788 122 18
                                    

"Byl jsem tu nový, jako ty.. Probudil jsem se na starém náměstí, kde mě našel Joon.. Nevěděl jsem, co se tu děje, kdo jsem, kde jsem.. Nic jsem si nepamatoval a nevěřil jsem tomu, že nemůžu zemřít a Yoongi mě na mé přání zabil. Aby mi teda dokázal, že se tu nedá zemřít, tak nějak jako já tobě.. No a poté mi pomáhali zesílit.. Byli tu nepřátelé, kteří chtěli nováčka jako jsem byl já.. Jenže asi po 5 dnech se tu někdo objevil a Joon k němu měl opravdu blízko.. Byl to takový roztomilý klučina.. Když jsem ho jednou chtěl ochránit, tak mě probodl anděl.. Jenže to už byl jeden z vyšších, takže jsem se stal taky andělem a věděl jsem, že pokud tu budu, tak ohrozím kluky.. Ani jeden z nich nevěděl, že je tu více andělů a tak když jsem je opouštěl, tak se tam ukázal ten maličký.. Jeden z andělů ho označil a on jaký malý kluk to neustál.. Kluci se potom vrátili a uviděli označení anděla, mě viděli s křídly a ten kluk o pár vteřin zemřel.. Pokoušeli se mě zabít a já si říkal to jediné.. Kdyby mě brali jako jejich přítele.. Tak mi neudělali tohle všechno... Nakonec se ukázalo že jsem dost silný a tak jsem si vybojoval svou část tohohle paláce a mám tam svůj pokoj, kde jsem teda párkrát za den.." řekl mi to všechno a já nevěděl co říct.

"Divím se, že tu jsi pořád se mnou. Joon se každou chvíli může vrátit a třeba bude chtít tvou pomoct, hmm?" zasmál se a otočil se na mě.

Díval jsem se mu do očí a nemohl se odtrhnout..

"Je mi jedno, pokud tě tu uvidí.. Nechci být sám.. A vím, že nepřijde hned.. Nejrychlejší cesta jsou 2 dny.. Tam a zpátky další.. Plus nějaké ty odpočinky.." řekl jsem okouzlený jeho očima a když se zvedl, tak jsem se konečně probudil z tranzu.

"Tak tím pádem, nechceš jít ke mně do pokoje? Je to tam lepší.." 

Nevěděl jsem proč jsem k němu tak připoutaný.. Proč přikývnu na vše, ale prostě jsem šel za ním do jeho pokoje..




Zajímá mě, jak se zabavíme...


II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat