51. Kapitola

749 116 36
                                    

"Tae..?" oslovil mě tiše.

"Hmm..?"

"Myslíš.. V-věříš, že se jednou dostaneme pryč..?"

"Kookie.. Víš to, že jsem si nemyslel, že bychom se mohli dostat do takovéhle situace?" zasmál jsem se a on zvedl hlavu tak, aby mi viděl do tváře a já tak viděl jeho nechápavý výraz.

"No.. Ty jsi byl ten, který mě sváděl a já ten.. Vystrašený, heh.. Jsi hrozně roztomilý, víš to?" řekl jsem s úsměvem na tváři a on nafoukl tváře a posadil se na mě obkročmo.

"Tak zaprvé, jsem pořád ten, který by tě jen pouhými slovy dokázal tak vzrušit, že bys mě přímo prosil o to, abych si tě vzal.." zavrněl mi před rty, na které mi poté dal dětskou pusu a poté se na mě usmál jako andílek.

"A za druhé.. Umím být roztomilý když chci." s tím ze mě slezl a opět si hlavu položil a mou hruď.

Já zkoušel zpracovat to, co řekl.

"A odpovíš mi..?" 

"Co-.. J-jo.. Víš.. Nic jiného bych si nepřál.. Cítit se opět.. Heh, živý.. Ale když budu s tebou.. Je mi jedno, pokud se vrátíme do normálního světa.. Protože s tebou se cítím úžasně.." říkal jsem potichu, jelikož jsem byl zabořený ve svých myšlenkách, které se točily kolem různých věcí..

Proč mám pocit, že Kookieho znám víc.. Že se něco stalo, co jsem nechtěl zapomenout a prostě jsem zapomněl..

"Tsss~" sykl Jungkookie zničehonic a sedl si.

"Co se děje..?" zeptal jsem se ho a on odhrnul deku a odhalil tak svou nohu, na které něco bylo..





















Něco vyrytého...





















































'Nezapomenu'

II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat