8. Kapitola

848 120 8
                                    

"Prosím.. N-nech mě jít.." zašeptal jsem a začal se zase klepat.

"Hmm.. Měl bych..?" zavrněl a odtáhl se ode mě, ale i přes to jsem se neodvážil utéct, protože by mi to bylo k ničemu.

"Sice jsi mi k ničemu, ale to tvoje tělo by se dalo využít.." rukama mi přejížděl přes boky a já pouze měl hlavu natočenou na stranu a doufal jsem, aby si nevšiml mých rudých tváří.

"Ale snad někdy jindy.." stiskl mi zadek a já se kousl do spodního rtu a přivřel oči.

"Hmm? Nejsi nějak mimo?" řekl pobaveně a já se v duchu profackoval a postavil se zase pevně na zem.

"J-je mi fajn.." pípl jsem a konečně si oblékl to tričko.

"Kdykoliv si tu něco vezmi, jak vidím, tak ti to padne nádherně. Můžeš jít, pokud tu nechceš trávit noc se mnou.." zašeptal a přejel mi opět dlaní přes hruď až po břicho. Najednou byl pryč a já se začal nechápavě rozhlížet po celém pokoji. 

Opravdu mě nechá odejít?

Nejistě jsem otevřel dveře a odešel do 'svého pokoje'. 

Otevřel jsem okno, vyklonil se z něj lehce a zadíval se ven. 

Nechápu, jak na mě mohl mít takový vliv.. Možná proto, že mě probodl, označkoval.. No a celkově všechny ty řeči o tom, jak nás chce zabít.. Jaký je to vrah..

Je to pravda?

Ulehl jsem do postele a schoulil se do klubíčka, protože mi byla celkem zima a tady ta deka byla moc slabá a dokonce i lehce zapáchala. Jin mi ještě řekl, že pak donesou čisté povlečení.. Cítil jsem jeho vůni díky tričku, které bylo extrémně nasáklé jeho vůni..

Musím tedy ale přiznat, že..



Voní pěkně..

Najednou na mě něco přistálo, otevřel jsem oči a viděl na sobě mikinu. Rozhlédl jsem se, ale nic.. Když jsem si jí oblékl a schoval si ruce do kapes, tak jsem ucítil nějaký papír, který jsem vytáhl.

Ať neonemocníš

Rozhodně klukům nevěřím ty kecy kolem toho..



On nemůže být.. No, jak Namjoon řekl.. 'Vražedná svině bez citů'.. Pamatuju si ještě ten pohled.. Jak práskl do stolu, Jin ho musel uklidňovat a všichni vypadali hrozně... Zklamaně a dost naštvaně..

Mezi nimi musela být nějaká konverzace nebo nevím... 

Rozhodně se na to musím zítra zeptat..

Tentokrát už v teple, s tou úžasnou vůní jsem usnul..

----

Názor na NEZNÁMÉHO ANDĚLA? :))

II. The Other World - Taekook [ j.jk x k.th ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat