Sevdiğim bey, gör artık beni! Platonik olmak Ne zor iş Ya ldlfk
Her neyse size iyi okumalar❤️ benim pek içime sinmedi ama umarım siz beğenirsiniz 💜
"Woah~! çok yakışıklı~"
"Çok uzun~!"
Öğrencilerden Birinin gösterdiği soruyu, koridorda oturduğum sandalyede çözerken duyduklarımla kaşlarımı çattım. Birisi mi gelmişti?
Çocukların neyden bahsettiğine bakmak için başımı çevirdim. Ve karşımda bize doğru gelen Jungkook'u gördüm.
Gülümseyerek yanımıza daha daha da yaklaştığında onu süzdüm. Kocam diye söylemiyorum ama, gerçekten çok yakışıklıydı.
Öğrencilerin hepsi hayranlıkla Jungkook a bakarken test kitabının sahibine kitabını vermek istedim ama anlaşılan onun dikkati de bende değildi.
"Kitabını alabilirsin, Hei." Kendini toparlayıp özür dileyerek kitabı aldı ve diğer Jungkook a bakan arkadaşlarının yanına gitti.
Bu sırada Jungkook yanıma gelmişti bile.
"Selam, güzellik." Diyerek beni kollarının arasına hapsetti. Mis gibi Jeon Jungkook kokusu...
Ayrılırken de boynuma öpücük kondurmayı ihmal etmemişti.
"Seni aradım ama açmayınca merak ettim ve geldim."
"Derse girince sessize almıştım, duymamış olmalıyım." Ellerini cebine koyup anladığını belirtircesine başını salladığında diğer öğrencilerin fısıldaşmalarını duyabiliyordum. O yüzden Jungkook u buradan hemen çıkarmam gerekiyordu.
"Byul Hoca, Jeon Jungkook la mı evliymiş? İnanmıyorum!"
"Evliler ve bir çocukları olacak, ne güzel.
"Onun gibi kocam olsa hiç durmadan doğururdum herhalde."
"Hem yakışıklı, hem zengin ve çok hoş giyiniyor. Resmen hayalimdeki sevgili profili."
"Öğrencilerin beni çok beğenmiş olsa gerek." Sırıtarak kulağıma doğru söylediği şeye göz devirmiştim. Lisedeyken bende gördüğüm her yakışıklıya bakardım. Onların aksine çaktırmadan ve yiyecekmiş gibi bakmadan.
Onunla burada koridorda konuşmaya devam ettiğimiz sürece Jungkook un üzerine bile atlayabilirlerdi.
Kocanı bir avuç ergenden mi kıskanacaksın Byul? Tabiki hayı- EVET! Sonuçta onlar birer kız ve duygu yoğunluğunu fazla yaşadıkları bir zamandalar. İ
"Gidelim mi? Randevu saati yaklaşmak üzere." Aslında daha iki saat vardı ama benim Jungkook u buradan uzaklaştırmak için en iyi bahanem buydu. Kocamı çiğ çiğ yiyeceklerdi yoksa.
"Daha erken değil mi?" Olumsuz anlamda başımı salladım.
"Yolda oyalanırız. Dersim de bitti zaten, çıkabiliriz." Beni onaylayıp elimi tuttuğunda yürümeye başladık. Tam o zamanda zil çaldı ve öğrenciler sızlanarak sınıflarına girdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Baby ❥ 𝓙𝓙𝓚
Fanfiction"𝑩𝒊𝒓 𝒃𝒂𝒃𝒂𝒏ı𝒏 ç𝒐𝒄𝒖ğ𝒖𝒏𝒂 𝒗𝒆𝒓𝒆𝒄𝒆ğ𝒊 𝒆𝒏 𝒈𝒖̈𝒛𝒆𝒍 𝒉𝒆𝒅𝒊𝒚𝒆, 𝒂𝒏𝒏𝒆𝒔𝒊𝒏𝒊 𝒔𝒆𝒗𝒎𝒆𝒌𝒕𝒊𝒓. 𝑽𝒆 𝒃𝒆𝒏 𝒔𝒆𝒏𝒊 ç𝒐𝒌 𝒔𝒆𝒗𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎." •Tüm Hakları Saklıdır