פרק 7

267 22 4
                                    

פרק 7 -
קמרון.
יכולתי להישבע שלראות את קסארי הארור אזוק וחסר אונים, מובל אל תוך מה שהולך להיות הסיוט הכי גדול שלו, היה טוב בהרבה מאורגזמה מחורבנת, אבל כבר ראיתי אותו נחלץ ממצבים קשים בהרבה עוד לפני שהספקתי לומר 'רובינסון קרוזו' ולכן לא מיהרתי להוריד רגל מהגז. לא יכולתי לאפשר לעצמי לשמוח לאידו עכשיו. היו יותר מדי דברים שמונחים על הכף והייתה העדות שהתכוונתי לשכנע את ליסה לתת ברגע שהתיק נגדו יתחיל להתמצק. לא האמנתי שתהיה עם זה בעיה. המסכנה הייתה חטופה קצת יותר מ72 שעות ועברה את מה שככל הנראה לא הייתה עוברת בכל ימי חייה. היא נראתה בת 25 לכל היותר והחוזק שלה אל מול כל מה שעברה בתוספת האבידה הטראגית שחוותה, הדהים אותי אפילו יותר מהפנים המדהימות שלה. היא הייתה יפה כמו מלאך, קלישאתי ככל שזה יישמע והדבר היה גרוע מבחינתי מפני שזה עוד יותר הרחיק אותי מנואל. אני נאנח כששמה עולה במחשבותיי, היא הייתה הדבר הכי קרוב לאמיתי שחוויתי בחיי הבוגרים. האהבה שלנו אמנם לא הייתה כזאת שמספרים עליה בסיפורים אבל היא הייתה אמיתית וכנה ובוגרת והתאימה מאוד לשנינו עד שכבר לא התאימה יותר. העבודה כבלש והסיכונים הכרוכים בה בתוספת טלפונים בשעות לא שעות היו מה שהוביל לפרידה הבלתי נמנעת. לא שהתכוונתי לוותר עליה בכזאת קלות, אבל החלטתי שאניח לזה עד אחרי הדיון בהארכת מעצרו של רפאל.
רפאל.
השוטר שמכניס אותי למה שנראה כמו חדר חקירות, חזק ומתנהג בבריונות. הוא הודף אותי פנימה ואני מועד אל הכיסא וכמעט נופל. בן זונה. הוא צוחק.
אני נושם עמוק, למרות שבא לי לחבוט בו עד שלא יישאר ממנו דבר מלבד בשר מרוטש אני עוצר את עצמי. זה לא שווה את זה. אין מצב שאתן להם סיבה להאריך את השהות שלי פה מעבר למצופה, גם ככה המצב לא מזהיר במיוחד. פאק. חטיפה. רצח. מנת יתר. הזמנות לרצח. בריחה משוטר. פגיעה פיזית במזדיין נוסף רק תחמיר את המצב שלי. ואני מספיק עם הרגליים על הקרקע כדי לדעת את המציאות שלי.
"... ההאשמות נגדך די חמורות." קמרון פותח, "יש משהו שאתה רוצה לומר לפני שנתחיל? הודאה אולי?" שפתו מתעקלת.
אני נשען לאחור ואוחז בזרועותיי, "אם היה לי במה להודות, הייתי פאקינג שמח לעזור לך."
"נשמה טובה שאתה" הוא מגחך לפני שמתיישב מולי, "אז אם אתה בקטע של לעזור, אני בטוח שלא תהיה לך בעיה לומר לי איפה היית ב14 במרץ בין השעות 21:30 ל- 23:11 דקות"
"אני חייב לציין שאתה נראה טוב, הבלש. אין ספק שהפרידה מנואל עשתה לך רק טוב" אני חושק שיניים ומכריח את עצמי להתעלם מדבריו. זה היה ברור שהוא יידע דבר כזה.
"אתה חושב שזה מצחיק, חלאה?" אני שואל בזעם, "אישה צעירה נרצחה בדם קר!"
"זה מצער מאוד אבל זה לא קשור אליי" הוא משיב ביובש.
"אני חושב שהגיע הזמן להפסיק עם העמדות הפנים, קסארי. יש לנו גופה ועוד לא התחלתי לדבר אפילו על מה שקרה ב-JQ"
"אין לך שום הוכחה שאני רצחתי אותה, ובאשר למקרה המצער בJQ, זאת פאקינג אי הבנה. שהבלונדה לא תמכור לך את תמימותה, היא נהנתה מתשומת הלב שהרעפתי עליה, ואם לא קרב היריות המזוין היא הייתה מסיימת את הלילה בין הסדינים שלי בשמחה, אחרי קרב היריות הוצאתי אותה החוצה ושם דרכינו נפרדו"
אני מגחך, "השופט קלא'הן אמון על התיק . בהצלחה עם מכירת הבולשיט שלך. ואם זה באמת ככה, אני מניח שלא תהיה לך בעיה שאקח ממך דגימת דנ"א. אני בטוח שתהיה התאמה מושלמת לסוג הדם הלא מזוהה שנמצא על אחת הגופות"
"תראה לי צו"
אני מחייך ורוכן לעברו, "הגופה המדוברת נמצאת כבר בעיצומה של נתיחה ולפי הסיפור שהיא מספרת לנו, הדנ"א הזה הוא הבעיה הכי קטנה שיש לך, תאמין לי כשאני אומר את זה."
"א-" דלת חדר החקירות נפתחת. אני מטה את ראשי וג'ולס מסמנת לי לצאת.
"הצלחת להוציא ממנו משהו?"
"הבן זונה סגור יותר מבונקר"
"אף אחד לא יצליח לשבור אותו יותר טוב ממך."
"אני מחכה לתוצאות של אמילי"
"ואם כבר מדברים על תוצאות... הברבי רוצה לדבר איתך"
"ליסה?" אני מכווץ את גבותיי.
"יאפ. היא במשרד של דרק, מחכה לך." היא אומרת תוך כדי הליכה.
אני צועד בעקבותיה למשרד, "היי ליסה, מה קורה?"
"בסדר." היא נעמדת ומחייכת קלות, "אתה?"
"גם בסדר. רצית לדבר?"
היא משחקת באצבעותיה, "כן... ביחידות אם לא אכפת לך"
"כמובן" אני מחזיק עבורה את הדלת.
****
נקודת מבט כללית.
ג'ולס ודרק עמדו בתוך המשרד וצפו בליסה וקמרון מדברים מבעד לויטרינה.
"מה את חושבת, היא רוצה להזמין אותו לצאת איתה?"
"לא יודעת אם זה מה שהיא מתכוונת לעשות, אבל ברור שהיא רוצה לצאת איתו"
"מה נותן לך את הרושם?"
"אתה לא רואה? שים לב לסימנים שהיא שולחת לו. איך היא מקמרת את הגב כשהיא מדברת, נוגעת בעצבנות בצווארון החולצה.. מסיטה את השיער מאחורי האוזן....היא לגמרי בקטע שלו"
דרק נועץ בג'ול מבט המום, "את קריפית רצח"
"אני חוקרת פרופילים. העבודה שלי היא להיות קריפית." דרק מושך בכתפו.
"זאת יכולה להיות התחלה חדשה של ידידות מופלאה"
"או אולי סתם סקס לוהט"

מחיר הבחירהWhere stories live. Discover now