Jeon povestește:
Am pregătit orezul, fiind atenți să nu îl ardem. Așa s-a terminat seara precedentă, o cină cu o spumă de la instinctor, mult fum și un J-Hope urlând din gură de șarpe cum că Jimin și Taehyung nu mai au voie în bucătăria lui prețioasă. Am început să fredonez o melodie a lui Justin Bieber, mișcându-mi trupul pe ritmul ei, deși engleza mea e de tot râsul.
- Ooh whoa, ooh whoa, ooh whoa
You know you love me, I know you care
Just shout whenever and I'll be there
You are my love, you are my heart
And we will never, ever, ever be apart
Suga-hyung a surâs, continuând să-și facă treaba și ignorându-mă total. L-am prins de mâini, luându-l prin surprindere și trăgându-l în brațele mele larg deschise. Trupul lui e așa firav în comparație cu al meu, dar se pliază perfect unul peste altul ca și cum ar fi inseparabile. Picioarele noastre se mișcau dintr-o direcție în alta, într-un dans doar de ele știute. Mi-am coborât una dintre mâini pe talia lui subțire.
- Jungkook, trebuie să gătim, s-a văicărit el.
- Încă puțin, hyung.
Lasă-mă să îți mai simt încă puțin trupul lipit de al meu, am gândit în timp ce continuam să fredonez. Acesta s-a desprins, făcând o piruetă de balerină.
- Gata distracția, m-a anunțat oferindu-mi un pumn jucăuș în umăr.
Ne-am împărțit sarcinile, fiecare făcând câte ceva, deși tare mi-e teamă să nu fie comestibilă fiindcă arată cam dubios. Când am terminat amândoi eram murdari pe treninguri de ulei și tot felul de sosuri pe care le-am folosit. Am oprit camera nu înainte de a ne lua la revedere de la fanii noștri de pe twitter și de pe alte rețele de socializare.
L-am ajutat să pună masa și i-am chemat pe ceilalți.
- Mă bucur că nu s-a mai ajuns la chematul pompierilor, a spus Hoseok-hyung care părea mulțumit.
- Vrei să spui că gătesc așa de prost, a țipat Suga-hyung, acesta schimbându-se la față imediat.
- Nu, deloc. E chiar foarte bun, a mai luat o îmbucătură pentru a demonstra cele afirmate anterior.
Sincer mă așteptam să aibă gust mult mai rău, dar e chiar comestibil. Ne-am savurat cina în liniște, nu chiar atât de în liniște datorită glumelor lui Jin-hyung despre legume și fructe și a râsului colorat al lui Namjoon-hyung. Oamenii ăștia ar trebui să fie împreună.
Am simțit ceva atingându-mi coapsa pe sub masă. Era mâna lui Suga-hyung, acest lucru făcându-mă să mă înec cu ultimul dumicat din farfurie. Am băut rapid o gură de apă pentru a-mi reveni. Mi-a aruncat un zâmbet plin de content sexual care m-a făcut să transpir abundent. De ce face așa ceva? M-am încruntat, el luând o înfățișare de copil inocent și cuminte. Mi-am pus palma dreaptă peste mâna sa. După ce a terminat toată lumea de mâncat am strâns masa și am spălat vasele murdare.
Yoongi povestește:
Am simțit nevoia incontrolabilă de a-l atinge, asta e semnificația din spatele acțiunilor mele. Privirea mi-a poposit asupra posturii sale. Era mult mai scund ca mine atunci când a intrat în trupă, iar acum este mai înalt cu un cap, atât de mult a crescut și într-un timp așa de scurt.
- Hai să vă jucați cu noi cărți, Jimin a băgat capul pe ușa bucătăriei asemenea unui copil mic care pândește borcanul cu prăjituri.
Mi-am dat ochii peste cap.
- Vii, hyung, m-a întrebat Kookie asta anulându-mi orice plan.
Lucrurile sunt mult mai drăguțe când e și el prin preajmă. Am aprobat și am ieșit din bucătărie, abandonând vasele spălate în chiuvetă. Larma provenea din camera lui J-Hope. Toți erau așezați turcește pe patul lui de două persoane. Ne-am făcut loc lângă ei pentru a vedea un teanc de cărți înșirat în mijlocul patului.
- Jucăm pe porunci, a întrebat Taehyung la care a primit răspuns imediat din partea lui Jimin:
- Nu, că tu pui porunci idioate.
Am început să râdem acesta lovindu-l pe Jimin cu palma peste umăr.
- Atunci vom juca pe lovituri, a propus RM. Cine câștigă are dreptul să îl lovească pe pierzător oriunde și oricum.
- Sună bine, am declarat sadic.
Jimin a tăiat cărțile și le-a împărțit la fiecare, primul joc începând. O carte jos, o alta, jocul fiind în floare. Primul care și-a epuizat toate cărțile a fost Jungkook, fiind primul care a terminat urmat în de aproape de Jimin, RM, Taehyung și J-Hope. Lupta se dădea între mine și Jin. Am pierdut mai având doar o singură carte în mână. Ceilalți au început să râdă în hohote.
- Acum maknae al nostru îl va disciplina pe unul dintre cei mai mari hyungs, rostit J-Hope râzând cu lacrimi.
Nu pot să cred că am ajuns să fac așa ceva. În momente ca astea îmi regret toate deciziile vieții.
- I-ai auzit, hyung, mi-a șoptit Jungkook la ureche. Fundulețul sus.
L-am privit cât se poate de urât, expresie facială care mi s-a înmuiat în urma zâmbetului său.
- Răzbună-te cât mai poți, Kookie fiindcă asta nu o să scape nepedepsită, l-am amenințat.
- Abia aștept, hyung, a rostit lingându-și lasciv buza inferioară, oferindu-mi cel mai frumos spectacol.
M-am așezat pe burtă, făcându-i pe plac, chiar dacă nimeni nu se aștepta să fac asta. Nu m-a lovit tare, mai mult a fost acea senzație de furnicătură provocată datorită faptului că mâna lui a fost cea care m-a atins. Râsul lor nu a încetat nici când m-am ridicat înapoi.
Am mai jucat câteva partide, Jungkook câștigându-le aproape pe toate, pedepsindu-i fără milă pe ai săi hyungs. După ce toată lumea a obosit ne-am retras fiecare în camera sa. Am urcat scările înalte unul lângă altul.
- Hyung, îmi pare rău dacă te-am lovit tare, l-am auzit vorbind.
- Nu m-ai lovit tare Kookie-ah, am recunoscut, zâmbindu-i.
Cum aș putea să-i spun că mi-a plăcut să fiu lovit de el acolo? Nu pot. Sunt un pervers. Mi-am dat o palmă mintală peste frunte.
- Noapte bună, hyung, mi-a urat.
- Noapte bună.
Am deschis ușa camerei mele, dorindu-mi să mai petrec timpul cu el sau chiar să-l rog să mai doarmă cu mine. Nu pot să fac asta.
CITEȘTI
Yoonkook: Lasă-mă să te iubesc!
FanfictionJeon Jungkook elev la liceul de arte, trăiește viața unui idol la vârste fragede. Dar ce se întâmplă atunci când pasiunea se combină cu dragostea și acesta ajunge să nutrească sentimente pentru seniorul său? O poveste despre faimă, iubire interzisă...