Jeon povestește:
Sunt fericit că a acceptat într-un final să-și petreacă aceste câteva ore cu mine. Am intrat în patiserie împreună și am comandat fiecare câte un desert cu înghețată.
- Nici nu pot exprima în cuvinte cât de fericit sunt că ai preferat să-ți petreci timpul cu mine, am recunoscut, jucându-mă cu bețișoarele în farfurie.
Ochii lui i-au întâlnit pe ai mei, lovindu-mă cu toată căldura pe care o deținea acolo.
- Jungkook, aș fi preferat să dorm, însă te prefer pe tine oricând în defavoarea celorlalți, a zâmbit, un zâmbet de zahăr.
Voi face diabet dacă mai îmi zâmbește astfel.
- În plus nu-i spune lui V că am fost la cumpărături fără el.
Asta l-ar supăra cumplit, mai ales că el adoră să facă cumpărături, am gândit. Ne-am savurat desertul, privirile noastre mai întâlnindu-se din când în când. Până am primit un mesaj de la RM. " Veniți să ne plimbăm cu canoia. Târă-l și pe Suga-hyung după tine." Am surâs. Mi-am scos camera de filmat din rucsac, capturându-i chipul în timp ce mânca, la care el s-a încruntat. Perfecțiune. Totul la el e perfect.
- RM ne-a invitat să ne plimbăm cu canoia, vrei să mergem hyung?
Aș putea filma câteva cadre perfecte cu fauna și vegetația acestui loc binecuvântat de Dumnezeu pentru ARMY'S și câteva cadre cu Suga- hyung pe care le voi păstra pentru mine, pentru momentele în care nu va fi lângă mine.
- Bine, a surâs.
Am plătit nota și am plecat împreună spre plajă. Soarele deja dogoritor ne mângâia chipurile, blând. Mi-am întins mâinile privind cu bucurie această atingere. Suga-hyung a chicotit atunci când m-a văzut și și-a desfăcut mâinile asemenea mie. I-am cuprins talia micuță cu brațele mele, trăgându-l la pieptul meu, asta făcându-l să se oprească în loc.
Ceilalți ne așteptau plajă, deja echipați cu acele veste de culoare portocalie. Jimin și J-Hope dansau un dans haotic doar de ei știut și ceilalți se amuzau pe seama lor. Ne-au făcut cu mâna în timp ce ne-a apropiam.
- Unde a-ți fost, ne-a certat Chim tot numai un zâmbet. Am ciocănit la voi la ușă, dar nu a răspuns nimeni.
Ne-a privit bănuitor. Ăăă... Fără shopping.
- Am ieșit să ne plimbăm, am răspuns instantaneu fără să mă gândesc prea mult.
Unde? Nici eu nu știu.
- Nu pot să cred că ai reușit să îl scoți afară din cameră pe Suga-hyung, a rostit Taehyung, chipul lui fiind marcat de o uimire totală, asta provocând râsul tuturor.
Tae-hyung este un actor incredibil, asta datorită acelor ochi reci, impasibili și a chipului său care mulează perfect fiecare reacție.
- Hey, a spus el revoltat. Vă pot auzi, știți?
Cuvintele lui hyung i-au făcut să râdă mai rău. Erau două canoie ceea ce înseamnă că va trebui să ne împărțim în două echipe.
- Hai să alegem liderii, a propus RM entuziasmat, mai entuziasmat decât noi toți la un loc.
- Îl propun pe Suga-hyung, am rostit eu, el privindu-mă surprins.
Yoongi povestește:
De ce a făcut asta? Nu vreau să fiu conducătorul nici unei echipe.
- Prea bine și următorul va fi...
- Tu, hyung, a spus Jimin, desemnându-l pe RM.
Ne-am scuturat pumnii pentru piatră, hârtie, foarfece și i-am deschis, eu ieșind învingător.
- Yoongi-hyung, va alege primul, a strigat J-Hope, debordând și el de o energie electrizantă.
- Jungkook, am rostit, chipul lui Namjoon contorsionându-se înfrânt.
- L-ai luat pe cel mai bun, s-a plâns acesta. Jin.
Jocul a continuat. Echipa mea e formată din Jungkookie-ah, Taehyung și J-Hope , iar RM a rămas cu Jin și micuțul de Jimin. Cel care reprezintă un real pericol este Jin.
- Ne vom întrece până la malul celălalt, a specificat RM.
- Ce se va întâmpla cu pierzătorii, a întrebat Jin îngrijorat.
- Va primi o palmă la funduleț de la Kookie-ah.
Micuțul a râs în urma propunerii lui J-Hope.
- Sunteți cu toții în regulă cu asta, a întrebat RM și a primit numai răspunsuri afirmative.
Ne-am urcat cu toții în canoe, vâslind. Doar văzându-i mușchii cum i se încordează îmi face mintea să zburde în alte direcții, unele nu prea cuviincioase și care nu au nicio legătură cu acest concurs. Borboane de sudoare îi alunecau de pe frunte pe gât și respirația îi era greoaie, a tuturor e de fapt. Dar nu pot încetat din al privi. Are un trup foarte atletic, un trup care denotă sexualitate prin fiecare por.
Malul ne-a apărut la orizont fiind extrem de aproape. Nici cinci minute nu ne-a luat să acostăm ca mai apoi să coborâm. Strădania ne-a fost răsplătit prin cea mai frumoasă imagine din lume. Jungkookie și-a pornit camera, capurând acest moment. Copacii înalți și diformi se împleticeau unul cu altul într-o încercare colosală de a se îmbrățișa. Și deși era lumină, dacă am fi pătruns mai adânc ar fi fost întuneric.
Jungkook mi-a înconjurat talia cu brațul său și m-a sărutat apăsat pe obraz fără ca ceilalți să observe. După ce pierzătorii și-au primit pedeapsa cuvenită ne-am întors la hotel, unde aveam de gând să-mi petrec restul zilei comandând mâncare și dormind cât mai mult posibil.
Am intrat amândoi în cameră, iar totul s-a produs extrem de repede încât nici nu am realizat. Într-o secundă mă aflam în picioare ca mai apoi să mă trezesc în pat cu trupul său peste al meu, coapsele lui îmi înconjurau talia, ținându-mă imobil de pat.
- Jungkookie-ah, ce tot faci?
- Cred că e destul de evident, mi-a răspuns, palmele lui urcând pe șoldurile mele și din ce în ce mai sus. Înnebunind.
CITEȘTI
Yoonkook: Lasă-mă să te iubesc!
FanfictionJeon Jungkook elev la liceul de arte, trăiește viața unui idol la vârste fragede. Dar ce se întâmplă atunci când pasiunea se combină cu dragostea și acesta ajunge să nutrească sentimente pentru seniorul său? O poveste despre faimă, iubire interzisă...