Jako je jednostavno zbližiti se sa ljudima za kratko vreme. To sam svatila od useljenja u ovu kuću, od tada je prošlo 3 dana, a moj život se polako pretvara u vožnju na roler kosteru.
Petak 11:40
Probudila sam se grleći nešto ne toliko dobrog mirisa, kada se moji mozak konačno razbudio, ispred sebe sam videla nečije noge koje sam obgrlila rukama, spustala sam glavu prema dole videvši da je moja noga na nečijoj zadnjici, podignula sam glavu i videla Jungkooka kako spava na stomaku otvorenih usta baleći jastuk.
Okrenula sam glavu osećajući neki pritisak dole, naravno Yoongi je bio naslonjen na moju nogu skupljen spavajući kao loptica, a moj brat je zavrsio grleci Yoongija iza njega gurnuvši glavu u njegova ledja dok je Yoongi hrkao jako. Pokušala sam biti mirna u ovoj situaciji, kako se izpetljati uopšte odavde? Spavali su u tako čudnim pozama.O bože, bili su totalno otsutni sa ovog sveta.
Prisetila sam se situacije od juče da bi sklopila kockice kako je došlo do ove scene.
Vratimo se na sinoć...
Sedeći na kauču sa ostatkom članovima preporučila sam da gledamo film, verovatno niste znali za moju opsesiju sa filmovima.
"Ja zahtevam da gledamo neki Horor, ko je za?" Jungkook je rekao dignuvši prvi ruku, a za njim i Jimin, nisam smatrala da je moj brat osoba koja bi gledala Horore.
Ja i Namjoon smo se pogledali verovatno čekajući da neko od nas dvoje glasa, pre bi u ovom trenutku plakala na neku dramu.
Taehyung je dignuo ruku presudivši, ništa neočekivano, zar ne?Horore nisam gledala iz razloga što su me proganjali loši snovi posle njih. Delovalo je kao da ni Namjoon nije neki ljubitelj toga.
"Uredu da li je ovaj okej za vas?" Jimin je rekao zaustvljajući se na jedan film.
Naziv je bio Nasledjeno zlo.
Na što su svi klimnuli glavom.Namjoon je ugasio svetlo dok su se otali poredjali na kauč.
Osećala sam se kao sendvič sedevši izmedju Yoongija i Taehyunga, dok je Namjoon sedeo pored Yoongija, Jimin je sa Jungkookom sedeo na podu naslonivši svoju glavu na moje noge, njih dvoje su povremeno razmenjivali komentare na film. Dok sam ja od početka na svaku sumljivu scenu prekrivala oči svojim malim rukama, mrzim ovaj adrenalin isčekivanja u Hororima."Neko se malo plaši" Namjoon je rekao smeškajući se, verovatno su mu bile zanimljivije moje reakcije na film.
"Ćuti i tebe će neko morati pratiti u WC" rekla sam mršteći se.Gledala sam film zgrozivši se, ko je imao tako bolesan um smišljati ove scene?
"Nemaš čega da se plašiš" Yoongi je rekao totalno pasivno pomazivši me po glavi.
To je bilo neugodno sa činjenicom da sam osetila Taehyungov prazan pogled u nas dvoje, njegove obrve su formirale ljut izraz lica, šta nije uredu sa njim?"Ako prepliva ovu vodu, ajkula će je pojesti" rekla sam gledajući kroz prste šokirano. Imam strah od ajkula još od kad sam gledala crtani U potrazi za Nemom.
"Ali Jia, tamo nema ajku..." moj brat je počeo, na što mu je Jungkook stavio ruku na usta.
"Ni da si pokušao..."***
Otvorila sam vrata Jiminove sobe grleći jastuk.
"Jimine..." prošaputala sam.
"Mm?" verovatno ga je mrzelo da priča.
Pitam se kako je mogao lagano spavati posle ovih brutalnih scena."Mogu li spavat samo večeras kod tebe?"
"Dodji" napravio je mesta otkrivajući ćebe da bi se zajedno pokrili.
Legla sam okrenta ledjima dok je moj brat prebacio jednu ruku preko mene zagrlivši me.To me je vratilo u detinjstvo kad smo spavali zagrljeni u malom krevetu grejući se.
Zaktvorila sam oči...Vrata su se ponovo otvorila i svetlost hodnika je probola moje oči, to su bili Yoongi i Jungkook.
"Možemo li mi prisustvovati?" rekao je Yoongi držeći u svojoj ruci medu i nosivši belu pidzamu sa dugmićima, dok je Jungkook nosio crnu majcu većeg broja i neki šorc, njegova kosa je bila neuredna kao da se mnogo puta okrećao u krevetu.
"Uredu" Jimin je rekao pospano, izgleda da ćemo morati glumeti serdine ovu noć.
Nepravili smo mesta i njima da legnu. Ja sam ležala skupljena sa Jiminom, Yoongi je bio iza njega, a Jungkook pored mene.
BẠN ĐANG ĐỌC
My kind of Perfect
FanfictionMlada i detinjasta Jia volela je svoj svet, njena mašta je bila ispunjena bojama i muzikom. Medjutim Jiu očarava tajanstveni i mračan Taehyung. Kada konačno vidi da nema izbora, počinje najlepša ljubavna priča.