3. All I see is you

101 14 8
                                    

I tako sedela sam sa Namjoonom za šankom u njihovoj velikoj kuhinji, bez i jedne brige na pameti, dok je noćna ljetnja kiša udarala u prozor praveći smirujuće zvukove.

Nisam puno skrećala pažnju oko Hane koja je negde odlutata sa jebačem. Pretpostaljam da su se upoznavali.
Sve u što sam morala biti sigurna je da neće uraditi neku glupost kao naprimer prepustiti se njemu...

A šta sam ja radila sama sa Namjoonom u kuhinji? Pila vino.

Zvuči previse eroticki, ali zapravo nije tako, samo smo se kladili ko će više uspeti da popije.

Imali smo čitave dve boce vina, dovoljno da smo se mogli tako napiti da bi se odvojili od zemlje, a sutra iztreznili i nastavili život kao da se ništa nije dogodilo. Nisam uopšte marila za posledice toga, verovatno bi moj brat poludeo gledajući me kako pijem tolko alkohola.

Još jedna caša.

Samo još jedna.

Bez obzira što nisam volela alkohol, popila sam tu čašu, iz razloga jer ne želim izgubiti ni jednu opkladu. Pustala sam da mi vino silazi niz grlo. 

Alkohol je zlo.

A Namjoon, gledao me je dignući jednu obrvu u stilu stvarno misliš da me mozes pobediti?

Da odustanem? To bi bilo previše jednostavno.

Trudila sam se, stvarno jesam, ali i dalje ga nisam mogla prestići, izgledalo je kao da je izdržljiv na alkohol.

Sipaj još jednu.

Nazdravio je i primakao čašu do svojih usana.

Pila sam dok nisam osetila kako mi se vrti u glavi... Nisam sigurna da li je od sve hrane koju sam jutros pojela pomešajući je sa vinom, ali kiselina je došla do mog grla terajući me da povratim sve što sam ubacila u moj želudac.

"Znao sam" promrmljao je pobednički, dižući se sa stolice.

Podigao me je nosivši me kao nevestu do moje sobe, nisam bila bas najbolje pri svesti.

Bacio me je na krevet "Puu kako si teška."

Rekao je i izašao lagano iz sobe ljujajući se sa strane na stranu, ne zatvarajući vrata, da li je on u liftu rodjen?

Yoongiev P.O.V

Prolazio sam hodnikom držeći u jedno uvo slušalicu, video sam malo otškrinuta vrata iza kojih je izlazila svetlost, prolazivši mogao sam krajičkom oka snimiti Jiu koja leži na krevetu u polu mrtvom stanju.

Napravio sam zbunjenu facu i vratio se dva koraka u nazad do vrata.
Tiho sam ušao unutra omatrajući situaciju.

"Rap monster sipaj mi još jednu čašu" mumlala  je. Ona je stvarno luda, a tek u pijanom stanju.

Seo sam na krevet pored nje, gledajući je. Njene oči su bile zatvorene, plava duga kosa cupava i usne natečena od alkohola.
Nasmijao sam se, ipak bila je i dalje slatka.

Spustio sam se držeći ruku na krevet, tako da me je odvajao samo centimetar do njenih mekanih usana.
Bili smo tako blizu da sam mogao osetiti njen dah koji je mirisao na vino. Oh Namjoon, šta si joj napravio.

Spustio sam pogled na njene mokre usne, ne mogu izdržati, a da ih ne stisnem uz moje.

Bože, tako je jako želim.
Želeo sam je imati za sebe.
Nešto me privlačilo jako u toj devojci što nisam mogao definisati, ipak imala je neki šarm koji je činio posebnom, koji u ostalima nisam mogao videti.
Ta mala... Tako detinjasta i simpatična, nije bila zgodna kao ostale devojke sa kojima sam bio, al bila je nešto više od njih.

Ipak u životu moramo rizikovati...

Zatvorio sam oči i naslonio polako svoje usne na njene ljubeći je. Nije se odupirala tome, naravno jer je bila potpuno pijana. Nije kao da sam iskoristio tu situaciju, ali nisam mogao kontrolisati tu potrebu.
Uzvratila mi je poljubac.
Naše usne su se pomerale u ritmu terajući moje srce da kuca brže.
Prekinuo sam poljubac, a onda naslonio glavu kod njenog vrata, zagrlio sam je i privukao prema sebi.

"Sve što vidim si ti."
Prošaputao sam na njeno uvo.

***

Ji-in P.O.V

Probudila sam se ležeći na krevetu dok je jutarnje svetlo ulazilo u moju sobu.

Moja tolerancija prema alkoholu je sinoć otišla na odmor.

Osetila sam snažnu ruku koja me zagrlila oko struka, čim sam čula hrkanje svatila sam.
Pogledala sam dole i sve što sam zapravo mogla videti je Yoongijevu belu kosu, bio je obmotan oko mene i poprilično je čvrsto spavao.

Nije li valjda!?

Mutna slika se pojavila u mojoj glavi, ljubila sam se sa njim sinoć, užas.
Da li se desilo još nešto? Ne znam.
Ali jedno je bilo sigurno, da je taj kreten nadrljao.

Uzela sam ćebe i pokrila ga pokušavajući ga ugušiti njime, na što se naglo probudio.

"Ti perverzni kretenu" drala sam se na njega.
"Hteo si iskoristiti priliku i silovati me"
Čula sam kako pokušava reći nešto ispod ćebeta, ali ga nisam pustila.

"Šta radite to?" Okrenula sam se i videla Namjoona, kako stoji rukom naslonjen na zid, kao pijandura.
Njegovi veliki podočnjaci koji su mu davali zastrašujući pogled, igužvana košulja koja je bila otkopčana do pola, rukav koji je bio povučen do lakta i neki nezadovoljni izdraz lica.

Bože, izgledao je kao pretučeni silovani pingvin.

"Ja...ovaj... ništa, on je kriv!" Pustila sam ćebe dok se Yoongi otkrio dolazivši do zraka.

"Vas dvoje, zadržite hormone i idite spremite se, danas stižu Hoseok i Jin"

Stvarno? Skočila sam iz kreveta, danas nisam spremna za nikakvo upoznavanje.

My kind of PerfectWhere stories live. Discover now