"Nie stresuj się...to tylko całowanie, nic więcej nie będziemy robić, obiecuję"

392 46 99
                                    

Pers:Matthew

Ale się najebałem! A wypiłem tylko pięć szotów i dwa piwka... to wszystko przez stres! nie...to przez Horana, który mnie stresuje! 

Pieprzony Niall Horan, który zawsze musi się spóźnić. Powiem tak... ja na pewno nie będę otwierał drzwi spóźnialskiej księżniczce, niech ktoś inny to zrobi, a jak nie to niech stoi pod drzwiami. 

I tak, wiem...Wiem, że powiedziałem Thomasowi, że Niall już przyszedł, ale kurwa no...zrozumcie mnie. Musiałem mu to powiedzieć, żeby oddał mi piwo i żeby mi nie matkował, że za dużo wypiłem i już nie powinienem. Ja nie rozumiem dlaczego ostatnio wszyscy traktują mnie jak dzieciaka, który wymaga specjalnej opieki. Sam potrafię o siebie zadbać i wiem co dla mnie dobre a co nie, dlatego wiem, że jak chce przetrwać dzisiejszą imprezę muszę być najebany, bo jestem pewny, że Niall cały czas będzie za mną latał. Daje dychę, że nawet jak pójdę do kibla to będzie stał pod drzwiami i czekał aż wyjdę. 
Mowa o toalecie to chyba pójdę opłukać twarz zimną wodą bo czuję helikopter a to nie dobrze, bo helikopter zwiastuje rzyganie. 

Ruszyłem do toalety,  która była zajęta. Czekając na swoją kolej oparłem się o ścianę i wyciągnąłem telefon. Przeglądałem sobie facebooka. 

Thomas Sangster

450👍🏻❤️😢 200💬

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

450👍🏻❤️😢 200💬

Natknąłem się na profil Thomasa i muszę przyznać, że bardzo ładne zdjęcie wstawił. Szczerze mówiąc to Thomas zawsze wstawia ładne zdjęcia. Zareagowałem na nie serduszkiem i napisałem komentarz 

M.D_allas: Sztosik😱😁

Tak sobie teraz myślę...Dylan wstawił nowe zdjęcie, Thomas też...to może ja też wstawię?

Nie zastanawiając się dłużej wszedłem na mój profil z zamiarem wstawienia jakiegoś fajnego zdjęcia ale zanim to zrobiłem mój telefon zaczął świrować. W tym samym czasie łazienka się zwolniła więc wszedłem do niej zamykając się od środka i sprawdzając wiadomości przez które mój telefon zamienił się w wibrator. 

-Kurwa, kto mi tak spami?-Zmarszczyłem brwi i wszedłem na powiadomienia.
-Nie no on jest pojebany...-jęknąłem widząc, że to Niall do mnie wypisuje.
Westchnąłem głęboko opłukując twarz lodowatą wodą dla otrzeźwienia. Przygryzłem wargę zastanawiając się czy powinienem odczytać wiadomości czy nie... Naah...pewnie znowu spami jakimiś komentarzami pod zdjęciami czy coś....a co jeśli coś mu się stało kiedy szedł tutaj? 
Myślałem patrząc w lustro. 
-Kuurwwaa! Pierdolony Horan.- burknąłem dzwoniąc do blondyna.

Po dwóch sygnałach odebrał.

-Hallo? - zapytałem przecierając twarz dłonią.

zвlogowany♡ W TRAKCIE POPRAWEK!!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz