★HARRY★
Siedziałem z Louisem w salonie. Chłopiec oglądał jakiś film, a ja przeglądałem różne artykuły na telefonie.
W pewnym momencie zobaczyłem tytuł: Ageplay + Daddykink.
Wiedziałem co to Daddykink, ale to drugie mnie zaciekwiło. Wszedłem w witrynę i zacząłem czytać.
Przeczytałem cały artykuł i postanowiłem, że mógłbym zrobić coś takiego zrobić z Lou.
Wiem, że Louis praktycznie nie miał dzieciństwa, więc to mogłoby być dla niego dobre.
Tak, więc zamówiłem parę rzeczy z tej strony i zacząłem wszystko planować w głowie.
Jeśli chce to wdrożyć w życie muszę zrobić to powoli i stopniowo.
Miejmy nadzieję, że się uda.
- Harry? - chłopiec spojrzał na mnie tymi swoimi pięknymi oczkami.
- Tak maluszku? - uśmiechnąłem się do niego.
- Lubisz tą bajkę? - wskazał plcem na ekran, gdzie laciało akurat "Jak wytresować smoka".
- Wyspa Berg. Rzut beretem od 'beznadzieja', 5 minut od 'zamarzniesz na śmierć'. Taki równoleżnik. Gdzie wszystko równo leży. Oprócz mojej osady, która stoi. - powiedziałem równo z głównym bohaterem. - Kocham tą bajkę Lou. - zaśmiałem się. - Chcesz kakao? - zapytałem, a szatyn pokiwał głową.
Wstałem całując go w czoło i poszedłem do kuchni, gdzie zrobiłem dla niego napój w ładnym różowym kubeczku.
- Proszę. - podałem mu naczynie.
- Dziękuję. - posłał mi uroczy uśmiech.
- Słodziutki... - potargałem mu włosy.
- Rozwaliłeś mi fryzurę! - pisnął.
- Nadal wyglądasz pięknie. - zapewniłem siadając na kanapie.
Chłopiec usiadowił się na dywanie przed telewizorem.
- Słońce odsuń się trochę bo popsujesz sobie oczka. - powiedziałem lecz szatyn nie zareagował. - Louis... - westchnąłem. - Odsuń się od monitora.
- Ciii... - machnął na mnie ręką.
- Liczę do trzech i masz się odsunąć albo będzie kara. - spojrzałem na niego. - Raz...dwa... - zdawał się nie słuchać. - Ostatnia szansa Louis... Dobrze... Trzy... - wstałem i wyłączyłem telewizor oraz zabrałem kartę z dekodera.
- Ej! Oddaj! - krzyknął.
- Nie krzycz. - nakazałem siadając spowrotem na kanapę.
- Oddaj! Oddaj chcę skończyć bajkę! - krzyczał tupiąc nogami.
- Cich-
- Nie! - pisnął.
- Zaraz przełożę cię sobie przez kolano mały. - warknąłem.
- Nie lubię cię już... - zapłakał.
- Uspokój się. - mruknąłem.
Chłopiec zaczął szlochać.
- Dobrze. Już, już. Chodź tu. - rozłożyłem ramiona.
Szatyn wstał z ziemi i się do mnie przytulił.
Pokołysałem go chwilę by się uspokoił.
- J-ja przepraszam. - otarł łzy. - N-nie wiem c-co we mnie wstąpiło. J-ja nie powinienem. - speszył się.
- Spokojnie kochanie. - pogłaskałem go po policzku. - To nic złego, ale nie siadaj tak blisko telewizora i nie krzycz dobrze skarbie?
- Yhym... - pokiwał głową i przygryzł wargę.
Musnąłem jego wargi na co sapnął.
Usadowił się wygodnie na moich kolanach i wtulił się w mój tors po chwili usypiając.
Chyba mój plan wypalił...
★★★★★
No zobaczymy czy wypalił XD
xxViakokxx
✨🌈✨🌈✨
CZYTASZ
Boy From The Video || h.s & l.t || (☑️)
FanfictionGdzie Niall chodzi z Zaynem, przyjacielem i menagerem Harrego Stylesa i postanawia nagrać swojego przyjaciela Louisa. Co się stanie gdy Harry zobaczy urocze video i zapragnie chłopca tylko dle siebie? Przed przeczytaniem zajrzyj do tagów żebyś wiedz...