★LOUIS★
Spojrzałem sceptycznie na pudełko znajdujące się w moich dłoniach. Dzisiaj były moje urodziny i święta, a Harry wręcz nie mógł się doczekać by dać mi mój prezent. Jeden z pierydliarda, bo przecież według niego jeden to za mało.
- No dalej Lou! - zachęcał mnie mężczyzna.
- Boję się zobaczyć tego co tam jest. - zaśmiałem się cicho.
Usiadłem wygodnie na podłodze opierając się plecami o kanapę i rozwiązałem pomału wstążkę. Otworzyłem pudełko w której były okulary przeciwsłoneczne i wrzosta koszula. Wyjąłem obydwie te rzeczy i już chciałem podziękować Harry'emu, ale okazało się, że znajduje się tam jeszcze koperta. Owtorzyłem ją a w moich oczach zebrały się łzy.
- Żartujesz... - chlipnąłem patrząc na mężczyznę. - Czy ty-
- Tak...
- Nie wierzę, że kupiłeś wycieczkę do Włoch! - zapłakałem i rzuciłem się w jego ramiona.
Wycieczka do Włoch była moim marzeniem od małego. Zawsze chciałem zobaczyć Rzym i Veronę.
- Ma się rozumieć, że prezent się podoba? - zapytał a ja tylko pocałowałem go mocno w wargi.
- Nie wiem jak ci się odwdzięczę... - pociągnąłem nosem.
- Twój uśmiech jest już wystarczającą nagrodą skarbie. - powiedział mężczyzna po czym pocałował mnie w nos.
Czas aż do wieczora spędziliśmy na planowaniu pobytu we Włoszech. Poczynając od tego jak się ubrać i co spakować kończąc na tym, że Harry opowiadał mi jakie wino będziemy pić każdego wieczora oraz mówił o tym jak bardzo chciałby całować moje wargi chodząc nocą po włoskich uliczkach.
Po odpakowaniu reszty prezentów i zjedzeniu kolacji postanowiliśmy wziąć wspólną kompiel przy okazji pijąc słodkie wino.
Nim się obejrzałem leżałem w wannie oparty o klatkę piersiową Harry'ego a on opowiadał mi o pewnej sesji zdjęciowej, która miała miejsce właśnie we Włoszech. Mówił z pasją w głosie o strojach i makijażu, scenerii i współpracy z innymi. Jego głęboki głos przyjemnie rozchodzi się po całym pomieszczeniu, a w połączeniu z jego bliskością i ciepłą wodą sprawiał, że czułem się aż przesadnie rozluźniony i wręcz rozleniwiony.
Niestety woda po jakimś czasie zrobiła się zimna więc musieliśmy z niej wyjść. Zamiast tego wylądowaliśmy na obszernym łóżku pod ciepłą pościelą, gdzie mogłem bezceremonialnie wtulić się w bruneta.
- Dobranoc skarbie... - szepnął zielonooki, a po chwili poczułem jego wargi na moim czole.
- Dobranoc Hazz....
★★★
No hej hej!
Mam nadzieję, że pijecie dużo wody i jecie zdrowo, bo robi się coraz goręcej.
Jeszcze dwa rozdziały i epilog moi drodzy!
Miłego weekendu!
#BLACKLIVESMATTER
xxViakokxx
✨🌈✨🌈✨
CZYTASZ
Boy From The Video || h.s & l.t || (☑️)
FanfictionGdzie Niall chodzi z Zaynem, przyjacielem i menagerem Harrego Stylesa i postanawia nagrać swojego przyjaciela Louisa. Co się stanie gdy Harry zobaczy urocze video i zapragnie chłopca tylko dle siebie? Przed przeczytaniem zajrzyj do tagów żebyś wiedz...