8. rész

189 20 20
                                    

[Lee Seunghwan=exo menedzsere]

Jongdae kiakadt, mikor megtudta, hogy az mv-jében csók-jelenet is van. Igaz, még csak másfél hete volt együtt Jaesunnel és eddig mindig a kézfogás volt a legnagyobb dolog, de akkor sem érezte fernek, hogy egy teljesen más színésszel csinálja.

Nagy szemekkel nézte párját és hallgatta, hogy miket mond ő közvetlen a fülébe. Jaesun felé fordult és egy mosoly jelent meg az arcán, amint észre vette, hogy őt figyelte az énekes. Azonban ez a gesztus aggódásba váltott át, mikor annak a szemében félelem csillant fel.

- Baj van? – cirógatta meg az arcát.

- Nem akarok mással csókolózni. – hunyta le a szemeit.

- Mert? Velem szeretnél? – görbültek felfelé az ajkai.

Az énekes kinyitotta a szemeit és lebiggyesztett szájjal bólogatott, elvörösödve.

- Jongdae! Folytatódik a forgatás, gyere! – jelent meg Seunghwan, viszont megtorpant, mikor észlelte, hogy gond van. – Mi a probléma?

- Nem lehetne... Hogy... A.. A csókjelenetet Jaesunnel vegyük fel? – motyogta zavartan.

A menedzser a táncosra nézett, aki halványan elmosolyodott.

- Mennyi problémád van neked! Gyertek. – indult vissza velük.

És akkor elcsattant az első csókjuk. Jongdae pedig végre nem Minseokra gondolt.

Magány-Xiuchen [Hun] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant