9. rész

172 20 32
                                    

- Chen! Tegnap jött ki az új albumod, a Secret Love, igaz?

Egy rádiós műsorban voltak a tagok, mikor az eddig csendben lévő énekeshez fordult a műsorvezető.

- Öhm... Igen.. – motyogta a mikrofonjába, miközben annak a kábelével babrált.

- Mi volt a ti reakciótok a dalra? – fordult a többiekhez.

- Elgondolkodtató. A társadalmat tükrözi, hiszen főként amiatt kell titokban tartani a szerelmüket, mert rengeteg rosszindulatú ember van. – mondta Junmyeon.

- Oh, látom te nagyon belemerültél ebbe. – kuncogott.

- Csak szimplán támogatom őt. Mindenki megérdemli ezt, hiszen mind emberek vagyunk. – mosolygott Daere.

Bő egy hónapja ez volt az első alkalom, hogy rá mosolyogtak. Örült ennek. A fülében lévő suttogás pedig elhalkult.

- És Jongdae! Sokan kíváncsiak arra, hogy szingli vagy-e. Leginkább a rajongóid, nézd csak a kommenteket. – mutatott a képernyőre, mire Dae tekintetét a folyamatosan mozgó kommentáradatra vezette. Félelem kerítette hatalmába.

- Én...

Megköszörülte a torkát. Minseok a közelében volt. Ahogy a többiek is. Senki semmit nem tudott róla és Jaesunről. Mit tegyen? Mi a francot tegyen?

- Kialakulóban van egy... – hazudott.

- És ő az ideálod?

Hasonlít-e Minseokra? Nem. Viszont a vele töltött idő teljes boldogsággal teltek.

- Igen. – hazudott ismét.

- Esetleg majd bemutatod őt az instagramodon? Hiszen a napokban készítettél egyet, igazam van?

- Igen és még nem tudom. Ez a rajongóktól függ.

Mert igen, az elmúlt hetekben három dolog volt fontos számára: Jaesun, a rajongók és az éneklés.

Magány-Xiuchen [Hun] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora