14. rész

165 20 18
                                    

- Meg tudod csinálni. – szorította meg az énekes vállait Kasper.

- Félek. Soha nem léptem fel egyedül. – rágta idegesen alsó ajkát.

- Nem leszel egyedül. Ott lesznek a táncosaid. Mind a nyolc. Jaesunnel együtt.

Mondata után Jongdae az említett táncosra pillantott és talán, egy kicsit, lelassult a szívverése.

- A koreó pedig ezer százalék, hogy tetszeni fog mindenkinek. Főleg, hogy ott, a nézőtéren, csak a te fanjaid vannak. A soondingie-k, akik elfogadnak olyannak, amilyen vagy. Na, nyomás. – tolta meg a kisebbet, de az megtorpant és idegesen megrázta a fejét.

- Dae, nem lesz baj. – karolta át a derekát Jae és lassan a színpad felé húzta.

Szinte egyszerre néztek hátra, Kasperre, mintha ő lenne az apjuk, ők pedig éppen egyedül készülnének egy hosszú útra. Ami részben igaz is volt.

Taewoo mosolyogva bólintott egyet.

Akkor, azon a napon, megtörtént Jongdae debütálása, szólóénekesként.

Feje búbjától a lábujja hegyéig ideges volt, Jaesun ezt látva igyekezett minél többször biztató mosolyt küldeni az énekes felé. Viszont nem csak ő. A többi táncos is igyekezett pozitív energiát lövellni felé.

Azonban a sok közül, csak egyet észlelt. Mikor a koreóban Jaesunnek az arcához kellett hajolnia. Jae széles mosollyal hajolt felé a dalszöveg egy részleténél.

"I want to kiss
You
For thousand times..."

[Meg se kérdeztem... Kinek melyik dal a kedvence Jongdae albumából? For me, definitely Love words *-*]

Magány-Xiuchen [Hun] Kde žijí příběhy. Začni objevovat