19. rész

166 18 48
                                    

Nem értette, miért volt ideges. Csak egy szimpla csók két olyan ember között, akiket soha nem ismert. A barátnak hitt személy, aki szerelmet vallott neki... Abban a pillanatban jött rá, hogy nem ismerte őt igazán. A másik illetőt, akit már egy párszor látott, de még soha nem beszélt vele, pedig már most gyűlölte. De miért?

- Ha levideózod, ahogy átöltözök, az álmodban foglak megfojtani. – hallatszott telefonjában a volt legjobb barátjának a hangja.

- Esküszöm, hogy nem foglak. – emelte fel egyik kezét, mivel a másikkal még mindig fogta a készüléket.

- Ajánlom is. – tűnt el a videóról.

Miért? Miért hagytad ennek a táncosnak, hogy láthasson téged reggel, mikor hulla fáradt vagy, de mégis nagyon aranyos? Eddig csak én láthattalak. Miért titkoltad ezidáig, hogy szeretsz? És én miért pánikoltam be, mikor szerelmet vallottál nekem? A kérdések ezerrel pörögtek a fejében.

- Minseok? – jelent meg egy lány az ingjében, mire kilépett gyorsan az appból és lezárolta a telefont. – Mit néztél?

Miatta.

- Csak Chanyeol küldött egy videót és azt. Mit hoztál? – ült fel érdeklődve.

- A kedvencedet. – ült le mellé. – Rántotta és...

Az arcát nézte, mégis máshol, máson járt az agya.

- Minseok, figyelsz? – legyezgetett a párja előtt a kezével.

- Persze.

- Mi mondtam akkor?

- Hhh... Bocsi.. –nézett szemeibe.

- Semmi gond. Van valami baj?

Igen, útban vagy, ahogy Jae is.

- Dehogy. – erőltetett magára egy mosolyt.

[Egy kis plusz rész Black_Witch_❤️❤️❤️]

Magány-Xiuchen [Hun] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora