Az egyik próba napon történt. Hamarabb érkezett, mint kellett volna, már nyitott volna be, mikor megpillantotta őket. Jaet és egy másik táncosát. Elhátrált az ajtótól. A mosdóba ment és bezárkózott.
Tudhatta volna. Hiszen csak azért vannak együtt, hogy ő boldog legyen, de eközben ő tönkre tesz egy kapcsolatot. Nem teheti.
Nem érzem jól magam, kihagyom a próbát
Kasper
Rendben, gyógyulgassTaxiban ülve letörölte az összes vele készült képet. Már akkor sírt, mikor az utazást fizette ki.
Régi lakásába lépve megcsapta a bútor szag. Nagyon régen járt itt. Kisétált a erkélyre és leült a hideg kőre. Elővette a telefont és neki is írt.
Szakítsunk.
Jae❤️
????
Jongdae, mi a baj?
Minseok csinált valamit? Megverjem?Instagram...
Jae❤️
Mi?
Mi van vele?
Dae..Elindította a liveot. Őszinte kell, hogy legyen a rajongóival.
[Szóval... Úgy volt, hogy nem lesz szünetben maraton DE HÁT AZ ÍRÓNAK OLYAN NYOMORULT LELKE VAN, HOGY BŰNTUDATA LETT. Lenne egy ajánlatom. Két történet van annyira megírva, hogy tudnám publikálni a szünet végéig, onnantól pedig csak akkor folytatnám, ha újak írodnának.
1. lehetőség: Exo One Shot könyvemben ismerős a "Táncoljunk" Sekai os? Nos, ugye az sulis sztori. Nekem pedig régóta a fejemben volt már egy Xiuchenes sulis os, mert valaki (khmm csak azért is megjelöllek the_little_whale) azt mondta, kíváncsi lenne egy romantikusabb sztorira tőlem........... Igyekeztem, esküszöm. 🤣🤣🤣 Tehát ez az egyes pont egy olyan Xiuchent takarna, amiben szerepet kapna még a Sekai és Chanbaek.
A 2. lehetőség szintén egy os-emhez kapcsolódik, ami nem más, mint *dobpergés* "Azt mondtad, szeretsz" - Xiuchen. Igen, tudom. Nálam mibdenhol Xiuchen. De másnál meg mindenhol Chanbaek, nem? 🤣🤣🤣 Jó, na nem hülyéskedek.. (Vivien nem vagy vicces úgy kb.... Soha.)
Válaszaitokat a kommentbe várom és (ha nem alszok addigra el) ma publikálom a választott sztori első részét. 💗💗💗]
VOUS LISEZ
Magány-Xiuchen [Hun]
NouvellesÍrva és publikálva: 2019 tavasz, 7. könyvem A legrosszabb az, ha nincs, ki segítsen rajtad. Jongdaenek lenne egy személye. Egy hőse. Egy megmentője. Ő viszont elfordult tőle. És a magány a lehető legrosszabb, ami történhet egy ember életében.