-9- ♡

454 18 1
                                    

9.Bölüm 

Multimedia : Oh Land - Wolf & I   -  Atakan

Şu an baloda maskesini takmamış ya da çıkarmış olan tek öğrenci oydu.

Emin olmak için gözlerimi birkaç defa daha kırpıştırdım. Birkaç defa değil hatta, birçok defa kırpıştırdım öyle ki  göz kaslarım yoruldu. Şaka gibiydi. Veya Masal veya kabus, hem kabus hem masal mı ? İçinde bulunduğum durum kafamı allak bullak etmiş ve beynim kabus ile masalı ayırt etmekte zorlanıyordu.

Hadi ama.

Hangi aklı başında insan buzdan yapılma bir yaratığı seçerdi ki? Sıcak havalarda içimizi serinletsin diye mi? Küresel ısınma falan?

İyice saçmalıyorsun Ceyda.

Neden Atakan’ı seçtiler?

“Sebepleri var.” Deyince Barlas, irkildim. Kendi kendime homurdanarak  kristal karamel gözlerine baktım.

“Az önce sesli mi düşündüm? “ Barlas istemsizce sırıttı.

“Aynen öyle.”  Omuz silktim. Sadece ‘aynen öyle’ diye bir cevap verdiyse düşüncelerimin ilk kısmını duymamıştır demekti. Üzerime bir rahatlık çöktü.

“Nasıl sebepler ? “

“İzle.”

Atakan tam hakimiyeti sağlamak için sahnedeki spot ışığını yavaşça izleyenler üzerinde gezdirtiyordu. Herkesin dikkatini ona verdiğinden emin olduktan sonra sahne arkasındakilere bir şeyler fısıldadı ve ışıklar tekrardan onun üzerinde toplandı.

Elindeki mikrafonun dudaklarıyla olan mesafesini ayarladı ve kadife ses tonuyla konuşmaya başladı.

Baylar, Bayanlar soylu Wayland Koleji’nin 50.yıl açılış partisine hoş geldiniz. Her dönem düzenlenen partilerin aksine, bu dönem okulumuzun 50.yılı şerefine konseptimiz Maskeli Yüzler olarak ayarlandı. Konseyimize onlardan tam da beklediğimiz gibi göz kamaştırıcı bir iş çıkardıkları için teşekkürlerimizi sunarım. Bu gece partner olanlar dışında kimse kimseyi tanımıyor, partimiz bu sebeple ilerleyen saatlerde ilginç bir hal alacak gibi görünüyor. Gece sonuna kadar maskeleri çıkartmak yok, bu minik kuralımız değerli öğretmenlerimiz içinde geçerli,  kim bilir ? Belki de birazdan gerçekleştireceğimiz dansta ruh eşinizi bulacaksanız ya da ruhlarınızın onu parçalamayı düşünmeden 5 dakikadan fazla yanlarında duramayacağınız kişiyi.    “

son sözüne neredeyse herkes güldü.  Atakan da hafif bir kahkaha atmıştı ama gerçekten de şaka manasında söylediğinden şüpheliydim.  Konuşmasına devam etti.

Biraz ciddileşelim. İzleyicilerimiz arasından çok özel biri, evrenin en mükemmel insanı sıfatına sahip. Korkulan ama bir o kadar da sevilen. Wayland Koleji’nin tanrısı sıfatını alan o özel kişi. Alkışlarla onu sahneye davet edelim. Müdür Rauton ! “  

Tam bir alkış tufanı koptu, ben de bu tufana uyum sağladım. Atakan’ın Müdür Rauton hakkında söyledikleri hakkında biraz düşününce gerçekten de ne kadar baskın bir adam olduğunu bir kez daha anladım. Belki de bu okulun disiplinli olması sadece Müdür Rauton’un varlığıyla alakalıdır, kim bilir?

Geniş yapılı müdürümüzün sahneye çıkmasını izledim. Yüzü her an sizi öldürebilirmiş gibi bir görünüme sahipti. Diğer öğrenciler de benim gibi düşünüyor muydu ki? Yoksa ben fazla mı takmıştım kafama ? Cevap ne olursa olsun adamda yoğun bir aura vardı.

RASTLANTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin