Monique
Probudím se a hlasitě zívnu. Pohlédnu vedle sebe, kde si spokojeně chrupká Harry. Posmutněle se usměju. Je toho tolik, co teď mám a bez něj bych nebyla tak šťastná. Protáhnu se a pomalu a tiše slezu z postele. Zapnu mobil a zjistím, že mám několik zpráv od Marca. „Miláčku dneska zkoušíme, doraz prosím na druhou hodinu do nahrávací místnosti" přečtu si znění textu. Jen se nadšeně usměju a seběhnu dolů, ještě v pyžamu. Kluci tam neustále spí. Jen si povzdychnu a rychle do sebe hodím jogurt. Na nic jiného mi nezbývá čas, protože tradičně jsem vstala něco málo po jedné hodině. Vyběhnu do šatny a vezmu si přiléhavý crop-top a kraťase, jako vždy. Vlasy si spletu do copu, který měla v Ledovém království Elsa, a s psaníčkem v ruce vyběhnu dolů. Nazuji si lodičky se stříbrnými kamínky a zavolám si limuzínu. „K Modestu prosím" usměju se na řidiče a začnu probírat pracovní dokumenty a mzdu, které mám ofocené do mobilu. Jakmile dorazíme k budově tak vyskočím a poprosím muže, aby tu na mě s autem počkal. Ladně přejdu do Modestu a vystoupám po schodech do zkoušecí místnosti. „Ahoj zlatíčka" pozdravím Nightwish. „Miláčku" ozve se Marco a přejde ke mně. Zvedne mě ze země a zatočí se mnou ve vzduchu. „Dolů, prosím" pištím, ale se smíchem. Náhle do místnosti přijde Paul. „Takže, moji milí hoši, a dámo" mrkne na mě a já si založím ruce na hrudi. Ten chlap mi stejně není sympatický. „Za týden odjíždíte na turné. Vaše deska se neskutečně prodává, takže vás čeká osm koncertů po celé Anglii" řekne nám nadšeně muž a zubí se na nás. „Cože?" vykřiknu hned a vykulím oči. „Slyšela jsi zlato. Vím, je to příležitost" zasměje se Paul a odejde z místnosti. „Máme problém, hoši" řeknu chvíli mlčení klukům. „Ale, miláčku" pousměje se a zavrtí hlavou. „Je to tvoje příležitost. Harry to pochopí" řekne, jako, by věděl, na co myslím. „Tím si právě nejsem jistá" koušu se do rtu. „Jestli chceš, odložíme tuto zkoušku" ozve se Tuomas, který se opírá o stěnu. „Ne" řeknu rázně. „Jdeme zpívat" pohodím hlavou a nasadím nepřesvědčivý úsměv. „Dobře" kývne hlavou Tuom a my se pustíme do zpěvu a hraní. Zpívám s podivnou zlostí, že mi to Paul neřekl dřív a zároveň s opatrností a strachem, vůči tomu, jak se můj kudrnka zachová.
Asi po dvou hodinách intenzivního zkoušení máme hotovo a já se vydávám domů. Ruce se mi klepou už v limuzíně. Jak asi zareaguje Harry a co teprve bráška? Poděkuji řidiči a vejdu do domu, kde už jsou všichni kupodivu čilí. „Tady je moje princezna" ozve se hlas mého přítele, když se zouvám. S úsměvem se ke mně rozejde, ale jen uvidí můj výraz, zarazí se. „Co se stalo?" jeho oči zkoumají mou tvář a jeho ruka jemně uchopí tu mou. „Mám pro vás všechny důležité oznámení" vydám ze sebe a upřu na něj svůj vyděšený pohled. Připadám si jako kotě, co v bouři někdo vyhodil na ulici. Harry se zamračí a svolá kluky do kuchyně. „Tak sestřičko? Cos nám to chtěla oznámit?" zeptá se jemně Zayn. Já mám svůj pohled pevně upřený na své ruce. „Paul nám dohodnul šňůru po celé Anglii. Řekl nám to dnes a odjíždím za týden. Budu pryč prý minimálně dva měsíce, možná víc" drtím své klouby a potom se odvážím podívat na Zayna. Odkašle si. „No ehm.. to je skvělé, zlatíčko" obejme mě a všichni kluci mě také obklopí a gratulují mi. Až na Zelenoočka. Ten stojí, ruce založené na hrudi a v očích má bolest. „Omluv nás" špitne náhle Niall a odtáhne kluky nahoru. Dívám se Harrymu do očí. „Tak řekni už něco" zašeptám roztřeseně. „Lásko, přeju ti to tak, jako nikdo, ale... ale pokud odjedeš, znamená to konec našeho vztahu" prudce zdvihnu hlavu. „To nemyslíš vážně?" vyhrknu. Čekala jsem všechno možné jen ne tohle. Nemůžu tu nabídku odmítnout. Je to moje šance konečně předávat svou hudbu lidem. „Myslím" jeho hlas je pevný, ale jeho pohled kolísá v náplavě bolesti. „Nemůžeme spolu přeci komunikovat jen přes telefon. Ty se budeš neustále přemisťovat po království a nebudeš mít čas a vzhledem k tomu, že jsme spolu teprve krátce tak...tak by nás to mohlo zničit" podívá se na mě. „Dobře, jak chceš. Pak tedy už spolu nejsme" ta slova bolí jako jed. Harry se otočí a zmizí s prásknutím vchodových dveří pryč a já se sesunu k zemi. Tělem mi otřásají vzlyky. „Monique" zašeptá něčí hlas a vzápětí mě obejmou dvě silné paže. „Zvládneš to. On si to rozmyslí, jen má strach už takhle jednou o partnerku přišel" šeptá Zayn. „Přijede za tebou na jeden z tvých koncertů a odprosí tě, uvidíš. Vždyť tě miluju, jako nikdy nikoho" objímá mě, dokud se nepřestanu třást a plakat. „Děkuju" zašeptám a nechám se ukonejšit jeho přítomností.
Ve zkratce o turné
Celý týden se mi Harry vyhýbá. Když už ho náhodou zahlédnu, působí ztrhaně a smutně, ale nikdy na mě nepromluví. Dnes je ten den D. Přijíždí pro mě cestovní autobus, ve kterém už čekají Nightwish v pánském složení. V rychlosti objímám bratra i ostatní kluky a trhnu sebou, když uvidím, že kudrnka stojí na vrcholku schodů a shlíží ke dveřím. Věnuji mu jeden pohled plný smutku a pak se prudce otočím a se všemi svými kufry.
První koncert je pro mě rozpačitý. Mám strach, ale rychle ho překonám. Publikum z nás šílí. Užívám si spoustu večírků, oslav a koncertů v doprovodu nových přátel, ale v hloubi duše přeci jen myslím na mého bývalého přítele. Chybí mi, i když bych to nikdy nepřiznala a Zayn neměl pravdu. Harry se neukázal na žádném koncertu, nenapsal, nezavolal a vypadalo to, jako, by zmizel. Ještě k tomu je mi celou cestu domů tak zle a mám poslední dobou pocit, že jsem ztloustla. Kdo by taky ne, když vám nabízejí ty nejlepší dobroty?
Konečně se vracím domů. Je to úleva, že po tak dlouhé době konečně budu se svými nejbližšími. Jako velká voda vybíhám z autobusu a vrhám se do náručí mému bratrovi. „Zayne" tisknu ho k sobě a doslova na něm visím. Potom se uvítám s ostatními, ale zelenoočko opět chybí. Jako vždy, když se jedná o mě. „Musím vám toho tolik vyprávět" usmívám se na celé kolo, jen kluci vypadají trochu sklesle, když se rozhlížím po mém ex-příteli. „Moon, možná bys měla něco vědět" zašeptá Louis vyhýbavě. „A co?" věnuji mu nechápavý pohled a nenechávám se vyvést z euforie, že je vidím. „No víš, Harry si našel-„ náhle ho přeruší pištivý ženský hlas. „Harry zlato. Vrátila se ta malá holka" podívám se na schody, kde stojí naprosto dokonalá dívka. Dokonalá dívka, která je pouze v košili, kterou neomylně poznávám. Je to kudrnkova košile. A opravdu! Hned za blondýnkou se objeví ON a já se málem propadnu. „Už nic neříkej Loui" zamumlám tiše. „Chápu to. Omluvte mě, jsem unavená a musím si jít vybalit" špitnu a jdu do svého pokoje. Dveře se za dobu mé nepřítomnosti vrátily do původního stavu. Měla bych být šťastná, ale jak mohu, když jsem doufala v to, že když se vrátím, dáme se zase dohromady? Teď jsem zlomená. Povzdychnu si a přejdu k zrcadlu. Můj obraz se trochu pozměnil. Opravdu jsem přibrala. Sáhnu si na břicho a vyhrnu tílko. V očích mám náhle zděšení. Já jsem neztloustla. Jsem těhotná a otcem je muž, který mi ukradl srdce a už ho nemohu mít. Harry Styles.
// Zdravím vás u další kapitolky, která je plná zvratů. Doufám že vás tento můj kontent a i sám příběh znovu zaujme. Děkuji za 2K přečtení jste NESKUTEČNÍ!!!!♥
ČTEŠ
Zayn sister[1D]
FanfictionZdravím mé jméno je Monique Malik a ano, jsem sestra toho známého Zayna Malika z One direction. Popravdě nenávidím ho a přijde mi směšná jeho hudba. Doufala jsem, že potom co udělal už se nevrátí jenomže po tragédii, která postihla a zničila naší ro...