Selam sevgili ♥TOZ PEMBE♥ okurları :)) Nasılsınız bakalım :)) An itibariyle hikayedeki karakterlerimizi tamamlamış bulunmaktayız. Karakter seçiminde bana yardım eden çoook sevgili canlarım "SuHi_dg ve Mavi_R" ye kocaman sevgilerimi sunuyorum. Şimdi gelelim karakterlere. Şimdi ben dayanamayıp size spoi falan verirsem kızmayın tamam mı :))
Bu arada bu zamana kadar karakter belirtmeme nedenim kesin sınırlar çizip hayal gücünüzü sınırlamamaktı. Şimdi karakterler daha belirgin ve ben de dedim ki ee bu karakterlere bi gerçeklik lazım :) Ve karşınızdayım :))
SULTAN: 17 yaşında şirin mi şirin zeki mi zeki başkarakterimiz. Kendisi kimi sevdiğini bilse de siz bilmiyorsunuz :)) Neyse bu kız kitap okumayı, film izlemeyi ve Bora'yla yani biricik ikiziyle kavga etmeyi çok seviyor. İlerde sevdiceğine çok çektirecek olan bu kızımız biraz duygusal. Her ne kadar dışardan -her şey yolunda- mesajı versede içinde fırtınalar kopuyor. Haa birazda sakar :))
MİRAÇ: 18 yaşında, artık bir müzik grubu olan sevilesi mi sevilesi bay mükemmelimiz. Zeki, çevik, yakışıklı olan bay mükemmel, aynı zamanda aşık. Kendisi kalbinde olan değişiklerin farkına vardı ve artık yoluna daha farklı devam edecek. Okulda olan kardeşi Aras'la birlikte girecekleri bir de savaş var. Merak etmeyin kan çıkacak :)) Şaka şaka :))
ARAS: 17 yaşında olan ve okulun organize işler lideri olan bu arkadaşımız Miraç'ın kardeşi. Tam bir basketbol dahisi. Maşallah aile dahiden geçilmiyor :)) Kendisi her ne kadar Miraç'la okulda atışsa da abisine çok düşkün ve her daim yanında. Mesele ne olursa olsun sonunda kardeşlik kazanır. Bir de bu aralar başına çatlak bir kız bela oluyor. Sonlarını ben bile bilmiyorum. Tamam biliyorum :))
BORA: Sultan'ın ikizi olan bu arkadaş görüp görebileceğiz en uyuz ikiz kardeş ama bir o kadar da babayiğit, mert bir eleman. İkizi için her şeyi yapar. Kendisi Aras'la birlikte okulun basketbol takımında. Çok iyi basketbol oynamasının yanında çok da iyi arkadaştır. Kendisi evin yaramaz çocuğu olsa da karıştığı her olaydan kendini kolayca kurtarabiliyor.
ECE: 17 yaşında Bora'nın kız arkadaşı ve Sultan'ın en yakın arkadaşı olan kızımız çok tatlı bir o kadar da şirin. En iyi dost, sırdaş ve ajan. İleride bir çok vukuatına şahit olacağımız bu arkadaş tam bir dedektif titizliğiyle işlerini hallediyor. Sultan'ın kalp sorununu Melek'le birlikte çözerek başarısına başarı katıyor.
MELEK: 17 yaşında Sultan'ın kuzeni. Amerika'da yaşayan bu arkadaş lisenin son aylarını Sultan'la birlikte geçirmek için ayrıca macera aradağı için Türkiye'ye gelmiş. Çok tatlı, sempatik ve aptal aşık. En başta sadece zaman geçirmek için geldiği Türkiye'de bir de aşık olunca hayatına renk geliyor. E hiç kolay olmuyor aşk meselesi ama ne demişler en büyük aşklar nefretle başlar :)) Bu arada bu arkadaş melez olduğu için onunla uğraşan önce nefreti sonra aşkı olan o çocuk var ya kim biliyor musunuz :)
JACK: Melek'le aile dostu olan ve Melek gibi melez olan bu arkadaşın işi zor. Kaldı 3 kızın arasında. Ama varya yok onun gibi dost. Kızlara her işinde yardımcı olan bu arkadaş bu kadar centilmenlikle yanlış anlamaların kurbanı. Sesi çok güzel, etkileyici, muhteşem olan bu arkadaş kendine Miraç'ın grubunda bir de yer kapıyor. E tabi grupta bir de Aras'ta var. Düştü mü ateş çenberine. Kalibinin sahibi kim bilinmez ama milletin kalbini zorlayacağı kesin :))
Kısaca karakterleri tanıdık. Spoileri verdik. Benden bu kadar. E artık az da olsa olaylar birbirine giriyor. Aşk böcekleri havada uçuşurken dikket edin size konmasınlar :))
♥♥♥HEPİNİZİ KOCAMAN ÖPÜYORUM ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ TOZ PEMBE ♥
General FictionHayatımda zaten bir sen eksiktin sende geldin tamam oldu. Ben annemin "Sultan"ı babamın prensesiyim yerime göz dikeni yerinden ederim :))