Aşk istemiyorum

317 31 9
                                    

Arkadaşlar bölüm geç geldiği için çok üzgünüm. Okullar açıldı ve bu yıl son senem olduğu için zorlanıyorum. Ayrıca telefondan yazdığım için bölümler kısa olabilir. Şimdiden hepinize okumalarınız için teşekkür ederim ;)

Içimden milyonlarca kez ben de sana aşığım dememek için kendimi zor tutuyordum. Miraç'ın birden şaka yaptım demesinden çok korkuyordum. O ise hala gözlerini gözlerime dikmiş benden bir cevap bekliyordu.

"Sultan " diye belli belirsiz konuşmaya çalıştı. Ben bakışlarımı yere sabitlemiş, içimdeki aptal kızı susturmaya çalışıyordum. Miraç, bir kez daha adımı söylediğinde "yorgunsundur, dinlen"diyerek dışarı çıktım. Miraç'ın konuşmasına neden izin vermediğimi bilmiyorum, belki korkuyorum belki de henüz hazır değilim. Tüm bu olanları Ece'ye anlatsam muhtemelen "çocuğu kendine aşık etmek için uğraştın, şimdi de kararsızım diyorsun, döverim seni" diyerek beni kolumdan tutar Miraç'ın karşısına dikerdi.

Şu kızları anladığım gün dana keseceğim. Ben kıza sana aşığım diyorum yorgunsundur dinlen diyor. Evlenelim desen işim var gelemem diyecek diye korkuyorum. Evlenelim mi? ben iyice delirdim. Galiba Sultan haklı diyerek kafasını yastığa koyup uyumaya çalışan Miraç, bir yandan da Sultan'ın dediklerine anlam vermeye çalışıyordu. Ve aklinda dolaşan tek soru bu da değildi. Belki de Melek ve Ece'nin konuşmalarını yanlış anlatmıştı. Belki de Sultan'ın sevdiği kişi kendisi değildi, kızlar onu farkedip böyle şeyler de söylemiş olabilirlerdi. Buna zamanla karar verecekti, şuan herşeyi akışına bırakacak, Sultan'ın yaptığı gibi o kelimeleri hiç söylemediğini varsayacaktı.

Sultan bir haftadır bi garipsin diyen Melek, bir yandan da Jack'in valizini toplanmasına yardım ediyordu. Sultan, ise Melek'i hiç duymamış olacak ki gözlerini uzun süredir ellerinde tuttuğu kitapdan ayırmadı.

"Melek, gerçekten de insan hayatında bir kere mi aşık olur?" dedi Sultan. Sorunun cevabını duymayı çok istiyor gibi bakan gözlerini Melek'e çevirdi.

"Hayır, tabiki. Insan hayatında pek çok kez aşık olabilir. Yeri zamanı sen seçemezsin, bir bakmışsı ki aşık olmuşsun."

"O zaman ben şimdi aşık olmak istemiyorum. Şu anda bunu ne kadar çok istesem de istemiyorum. Belki ileride yine onunla karşılaşırız, belki yine bana aşık olur. Ama şuan olmaz. Şuan bunu yaparsam, hayatımın geri kalanında onsuz olmaktan korkuyorum. Sonuçta kimse başarısız bir eş istemez."

"Sultan, bir sakin olur musun? Ne eşi, ne başarısızlığı. Kim sana aşık. Sen kime aşıksın.... Dur bi dakika. Senin aşık olduğun kişi Miraç. Miraç, sana mı aşık. Kim söyledi, nereden biliyorsun? Sultan, konuşsana"

"Melek, ben gidiyorum. Sen, Jack'e selam söylersin. Ben yarın havaalanına gelirim" diyerek çantası da alıp evden çıkan Sultan, kararını vermişti. Aşk istemiyordu, ileride yeniden aşkı bulabilirdi ama şuan aşk istemiyordu.

♥ TOZ PEMBE ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin