Κεφάλαιο 3

62 57 1
                                    

"Jake, εσένα έψαχνα" Είπα και μισάνοιξα τα χείλη μου για να μιλήσω, αλλά ο Jake μίλησε πρώτος.

"Είσαι καλά..; Μοιάζει λες και είδες κάτι που σε τρόμαξε πολύ." Ρώτησε και του είπα ακριβώς ότι είδα με τρεμάμενη φωνή. Δηλαδή μια φιγούρα να σκοτώνει τις νοσοκόμες, τόσο βάναυσα. Πρόσεξα την σκεπτική έκφραση του, μα δεν υπήρχε κάτι πλέον, όπως τα νεκρά σώματα των νοσοκόμων και για μια στιγμή νόμιζα ότι δεν θα με πίστευε, προσπαθώντας να μην φανεί στο πρόσωπο μου, η δυσαρέσκεια που ένιωθα.

"Σε παρακαλώ πρέπει να με πιστέψεις. Ξέρω πολύ καλά τι είδα"Είπα αναστατωμένη ακόμα και του τράβηξα την προσοχή πάλι σε εμένα, σταυρώνοντας τα χέρια του μπροστά στο στέρνο του.

"Με πιστεύεις, έτσι δεν είναι..;" Ρώτησα απεγνωσμένα και η απάντηση του με εξέπληξε.

"Ναι" Είπε και έμοιαζε να θέλει να συμπληρώσει και κάτι άλλο.

"Emily..;" Δίστασε λίγο.

"Χμμ..;" Είπα παροτρύνοντας τον να συνεχίσει.

"Ξέρεις ποιος το έκανε..;" Ρώτησε με περιέργεια και ήταν σαν να περίμενε να του έλεγα κάτι συγκεκριμένο.

"Δεν μπορούσα να διακρίνω ποιος ήταν" Είπα και εκείνος απλώς κούνησε το κεφάλι του. Αλλά υπήρχε και κάτι άλλο. Κάτι που δεν μπορούσα να καταλάβω στο βλέμμα του.

Και τότε θυμήθηκα ότι μόνο όσοι εργάζονται στην ψυχιατρική κλινική έχουν πρόσβαση σε αυτό το κτίριο. Άρα ο δολοφόνος ήταν κάποιος από εδώ μέσα. Θα μπορούσε να ήταν ο οποιοσδήποτε. Πάγωσα απ' το φόβο μου με αυτή την σκέψη.

Στην πραγματικότητα με επανέφερε βίαια, μια γνώριμη -για εμένα- φωνή. Κοίταξα προς την είσοδο και εκείνη την στιγμή έμπαιναν δύο φύλακες, κρατώντας σφιχτά από τα μπράτσα μια καινούργια ασθενή. Εκείνη τιναζόταν και αντιστεκόταν στις λαβές τους, τραντάζοντας ταυτόχρονα το σώμα της.

"Όχι..!Αφήστε με..!" Φώναξε και με είδε που στεκόμουν εκεί ακίνητη ύστερα από αυτό το θέαμα, υπερβολικά άναυδη και σαστισμένη.

"EMILY ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΉΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΆΡΟΥΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ" Συνέχισε αυτή την φορά με ουρλιαχτά και οι φύλακες δυσκολευόντουσαν να την ηρεμήσουν.

Μου πήρε λίγο χρόνο να καταλάβω τι ακριβώς έβλεπα. Δεν ήταν οποιαδήποτε ασθενής. Ήταν.. Ήταν η αδερφή μου..

"Anna" Ψέλλισα αλλά όχι τόσο σιγανά, με αποτέλεσμα να μην περάσει απαρατήρητο από τον Jake.

Chaotic Memories Donde viven las historias. Descúbrelo ahora