Κεφάλαιο 11

51 54 3
                                    

~1 χρόνο πριν~

Όλα άρχισαν από όταν η Anna ξεκίνησε να κακοποιείται λεκτικά και σωματικά από τον μεθυσμένο πατέρα μας, που είχε αλλάξει προς το χειρότερο ακόμα πιο πολύ, εξαιτίας του χωρισμού του με την μαμά μας, η οποία τον φοβόταν και έφυγε από το σπίτι.

Ωστόσο κάτι δεν πήγαινε καλά με την Anna. Ένα βράδυ που είχε φύγει με το αυτοκίνητο ο πατέρας μας να πάει να πιει ξανά, η Anna είχε ένα τεράστιο ψυχρό χαμόγελο που με τρόμαζε.

"Συμβαίνει κάτι..;" Την ρώτησα και εκείνη απλώς χαμογέλασε δήθεν αθώα. Παρόλα αυτά, τα χαρακτηριστικά της ήταν παγωμένα.

"Απλώς έχω ένα προαίσθημα ότι έπαθε κάτι πολύ κακό" Ήταν το μόνο που είπε και συνοφρυώθηκα.

Εκείνο το βράδυ, δέχτηκα μια κλήση από έναν άγνωστο αριθμό.

"Καλησπέρα σας. Είμαι ο αστυνόμος Andrew Wilson." Είπε και είχα μια διαίσθηση ότι θα άκουγα κάτι άσχημο.

"Είστε η κόρη του κ.Jason Avery..;" Αναρωτήθηκε και τα χείλη μου έτρεμαν έντονα.

"Ν-Ναι" Απάντησα με δισταγμό, δίχως στην πραγματικότητα να θέλω να ακούσω αυτό που ήταν έτοιμος να πει.

"Δυστυχώς είχε ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα και λυπάμαι πολύ, αλλά δεν τα κατάφερε"

~Μερικές μέρες αργότερα~

Ο χτύπος της πόρτας ακούστηκε και βάδισα προς την πόρτα.

Την άνοιξα και μπροστά μου στεκόταν ένας αστυνομικός.

"Δεν ξέρω αν με θυμάστε αλλά είμαι ο Andrew Wilson." Είπε και θυμήθηκα για το ατύχημα που μου είχε πει.

"Μόλις πληροφορήθηκα, ότι αυτό που συνέβη στον κ.Jason δεν ήταν τυχαίο." Είπε και εγώ τον παρατηρούσα μπερδεμένη.

Chaotic Memories Where stories live. Discover now