Κεφάλαιο 16

39 53 1
                                    

 "Γιατί είναι εδώ η αδερφή μου Jake..;!" Διαμαρτυρήθηκε λίγο δυνατά και απότομα και κατάλαβα ότι τα χάπια είχαν αρχίσει να τις φέρουν από σιγά-σιγά τις χαοτικές αναμνήσεις της πίσω.

"Ξέρεις Emily, κάποιες φορές τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται" Είπα με νόημα μήπως και το καταλάβει.

"Δεν ανήκει εδώ..! Άλλωστε δεν έχει διαπράξει κανένα έγκλημα..!" Τόνισε κοφτά.

Καθώς περπατούσαμε στον διάδρομο για να την πάω να δει την αδερφή της, παρόλο που η Emily περπατούσε μαζί μου, έμοιαζε το μυαλό της να είναι αλλού.

"Emily" Είπα αλλά φάνηκε να μην με ακούει. Κατάλαβα ότι της ήρθε και άλλη μια ανάμνηση στο μυαλό. Αυτή που την κουβαλάω εγώ με ένα φορείο για να την πάω στο δωμάτιο ύστερα που σκότωσε τις νοσοκόμες.

"Emily" Ξανά είπα και αυτό φάνηκε να την γυρίζει πίσω στην πραγματικότητα.

Έσφιξε το χέρι της σε γροθιά πάνω στην καρδιά της, ενώ η ανάσα της έγινε βαριά και αργή.

"Emily, είσαι καλά..;" Ρώτησα περίεργος και κρατούσα το κλειδί για να ξεκλειδώσω την πόρτα, αλλά είχα σταματήσει, παρατηρώντας ότι κάτι την απασχολούσε.

"Ν-Ναι" Είπα και τα βλέμματα μας συναντήθηκαν ξανά.


Πρόσεξα ότι αναρωτιόταν πώς ήξερα που ήταν το δωμάτιο της Anna.

"Ήταν το μόνο άδειο δωμάτιο" Είπα μια δικαιολογία, μη θέλοντας να της κινήσω υποψίες και γύρισα την κλειδαριά, ανοίγοντας την πόρτα με το χέρι μου να βρίσκεται ακόμα πάνω στο πόμολο.

Ήταν απογοητευτικό να την βλέπω να μιλάει μόνη της σε ένα άδειο δωμάτιο. Το δωμάτιο που κάποτε άνηκε η Anna.

"Δεν έπρεπε καν να είναι εδώ. Δεν έχει βλάψει κάποιον..!" Είπε φωνάζοντας νευριασμένη και η προσωπικότητα μου έμοιαζε να σκοτεινιάζει.

"Πώς είσαι τόσο σίγουρη γι'αυτό..;!" Είπα εξοργισμένος μήπως και θυμόταν κάτι και έσμιξα τα χείλια μου σε μια ίσια βλοσυρή γραμμή.

Αλλά αντί γι'αυτό, απλώς έφυγε και εγώ την κοίταζα καθώς απομακρυνόταν.

~~

Ότι έβλεπε η Emily ήταν μια παραίσθηση από ότι είχε γίνει και όλα αυτά, γιατί όντως τα γεγονότα αυτά είχαν συμβεί.

Βλέποντας την να κάθεται στην τραπεζαρία κουρασμένη και εξουθενωμένη, αποφάσισα να της δώσω άλλο ένα χάπι για να την βοηθήσει.

Chaotic Memories Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt