Πρόλογος

117 64 1
                                    

"Εκείνος φταίει"

"Εκείνος είναι η αιτία που βρίσκομαι εδώ. Εκείνος είπε να με φέρουν εδώ. Στην πραγματικότητα δεν έχω κάνει τίποτα"

"Μην τον εμπιστεύεσαι Emily. Μείνε μακριά του"

"Θέλει να μου κάνει κακό. Γαμώτο Emily βοήθησε με"

Πώς ήξερε που ήταν το δωμάτιο της..;

"Ήταν το μόνο άδειο δωμάτιο"

Έκανα μερικά βήματα πίσω φοβισμένη.

"Ε-Εσύ ήσουν" Είπα τραυλίζοντας και με κοίταξε ψύχραιμος.

"Σε αντίθεση με εμένα όμως, εσύ μπορείς να φύγεις από εδώ όποτε θελήσεις."

"Τρέξε..!"

"Συμβαίνει κάτι Melanie..;"

"Και η αδερφή μου και η Melanie με είχαν προειδοποιήσει για εσένα, αλλά εγώ δεν είχα καταλάβει το νόημα πίσω από τις λέξεις τους." Συνέχισα να λέω τρομαγμένη.

"Emily φαίνεσαι μπερδεμένη. Είναι όντως έτσι όπως τα λες..;" Είπε και έμεινε ακίνητος.

"Ναι..!" Αναφώνησα.

Μια γνωστή φιγούρα φώναζε σε δύο νοσοκόμες που ήταν γύρω και στο τέλος έγινε κάτι που μου προκάλεσε φόβο. Η φιγούρα, άρχισε να τις σκοτώνει χτυπώντας και πνίγοντας τις. 

"Δεν το πιστεύω ότι εσύ ήσουν πίσω από όλα αυτά.!" Φώναξα..

****

Λοιπόν,πώς σας φάνηκε ο Πρόλογος;

Καταρχήν να σας πω κάτι. Μπορεί να νομίζετε ότι επειδή έβαλα ένα κομμάτι από το τι θα γίνει σε αυτό το βιβλίο, χάλασα το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Λοιπόν θα σας πω ότι διαβάζοντας την ιστορία θα καταλάβετε ότι είναι τελείως ανατρεπτικό και σίγουρα θέλω να νομίζω ότι δεν θα είναι καθόλου αυτό που θα περιμένετε.

Ελπίζω να σας κίνησε το ενδιαφέρον μέχρι τώρα..!

Ψηφίστε και σχολιάστε διότι θα με βοηθήσει πολύ στο να την συνεχίσω..!!

Τα λέμε στα επόμενα κεφάλαια

-Ειρήνη 

Chaotic Memories Where stories live. Discover now