"Emily" Είπε με τρεμάμενη φωνή, ερχόμενη προς το μέρος μου και κατάλαβα ότι προσποιούνταν, καθώς μέχρι πριν λίγο είχε παγωμένα χαρακτηριστικά.
"Πάρε με πίσω στο σπίτι σε παρακαλώ" Με ικέτευσε και στα μάτια της σχηματίστηκαν δάκρυα.
"Εκείνο το μέρος που με πήγαν ήταν απαίσιο." Συνέχισε να μιλάει χαμηλόφωνα και το σώμα της έτρεμε ελαφρώς.
"Anna, πρέπει να ηρεμήσεις γλυκιά μου." Είπα νιώθοντας λίγο άσχημα για εκείνη και θύμωσε.
"Θέλει να μου κάνει κακό. Γαμώτο Emily βοήθησε με!" Είπε και μερικά δάκρυα κύλησαν στα μάγουλα της. Αμέσως κατάλαβα σε ποιον αναφερόταν.
"Ο Jake..; Anna αποκλείεται, ο Jake υποσχέθηκε να σε φροντίζει, δεν θα σε πλήγωνε ποτέ" Της είπα και φάνηκε να εξοργίζεται περισσότερο με την απάντηση μου.
"Δεν μπορείς να με αφήσεις μόνη μου μαζί του..! Σου λέω θέλει να με βγάλει τρελή και ότι έχω κάνει φρικτά πράγματα για να μην βγω ποτέ από εδώ..!" Είπε έντονα.
"Anna, είτε σου αρέσει είτε όχι νοιάζεται και του έχω εμπιστοσύνη για να σε επιβλέπει." Της φώναξα και εκείνη νευρίασε περισσότερο. Με άφησε και έκανε μερικά βήματα πίσω.
"Δεν είναι αυτός που νομίζεις..!" Είπε απότομα και γύρισε την πλάτη της προς τα εμένα, κρατώντας έπειτα κάτι στο χέρι της σφιχτά. Το κεφάλι της ήταν χαμηλωμένο και τα μαλλιά της έπεφταν μπροστά στο πρόσωπο της.
"Λυπάμαι Emily, αν δεν είσαι με το μέρος μου, δεν θα υπάρχεις καθόλου. Θα φροντίσω να σε καταστρέψω" Ψιθύρισε και σήκωσε το κεφάλι της, προχωρώντας προς το μέρος μου. Εμφάνισε το γυαλί που κανείς δεν είχε παρατηρήσει όταν το πήρε και πριν προλάβω να αντιδράσω, με έπιασε και με γύρισε, έτσι ώστε η πλάτη μου να είναι προς τα εκείνη.
Ακούμπησε την κοφτερή μεριά του γυαλιού στον λαιμό μου και τα χείλη της πλησίασαν αργά το αυτί μου.
"Αν τολμήσεις να κάνεις κάποια ανοησία θα σου κόψω τον λαιμό" Ψιθύρισε στο αυτί μου. Τα λόγια της ήταν σκοτεινά και απειλητικά και τρομοκρατήθηκα.
Ο Jake, εκείνη την στιγμή, μπήκε μέσα στον χώρο που ήταν όλοι οι ασθενείς και βλέποντας το σκηνικό, έμεινε για λίγο ακίνητος, σοκαρισμένος, λίγο πριν μας πλησιάσει μαζί με δύο ακόμα άντρες.
"Anna .. τι νομίζεις ότι κάνεις..;" Είπε έντρομος και πήγε να με πλησιάσει, αλλά η Anna ξεκίνησε να προχωράει προς τα πίσω, αναγκάζοντας με να την ακολουθώ απρόθυμα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chaotic Memories
Gizem / Gerilim"Εκείνος φταίει" Είπε έντρομη και το σώμα της έτρεμε. Την κοίταξα μπερδεμένη, εφόσον δεν ήξερα σε ποιον αναφέρεται. "Ποιος..;" Αναρωτήθηκα και εκείνη αγνόησε το σχόλιο μου, συνεχίζοντας να μιλάει. "Εκείνος είναι η αιτία που βρίσκομαι εδώ. Εκείνος εί...