"Crrrrrn" vyzváňal budík v tvare kocky, oblepený rôznymi nálepkami.
Spod periny vyšla, jemne opálená ruka s dlhými nechtami, buchla po budíku a vrátila sa späť pod teplú perinu. Drevené dvere sa rozleteli. Do izby vtrhla, asi meter sedemdesiat vysoká žena s dlhými tmavými vlasmi. Mala na sebe kvetinovú košeľu a tmavomodré nohavice.
- SERA!!! Vstávaj! Znova prídeš neskoro do školy, raňajky sú na stole.
- Keby si toľko nekričala?!
Prebehlo hlavou bielovlasému dievčaťu pod perinou.
- Veď už idem!
Zadudrala a odkopla zo seba perinu.
- Každé ráno z toho robíš veľké haló, a každé ráno prídem do školy o 15 minút skôr. Mala by si sa prestať toľko stresovať mama.
Povedalo dievča a pretrelo si oči. Prehrabla si svoje biele vlasy a zhlboka sa nadýchla.
- Zasa ďalší deň.
Povedala, vstala z postele, a ešte celkom neprebudená, nabrala smer kúpeľna. Pozrela sa do veľkého zrkadla:
- Vyzeráš strašne ako vždy
Zalichotila sama sebe a vliezla do sprchy.
- Znovu ten istý sen?
Pýtala sa nevedno koho. Už to bol týždeň odkedy sa jej zdal prvý krát. Vždy to začalo rovnako: Počula ten krásny hlas, ktorý ju volal menom. Znovu a znovu ju volal, videla len belasé nebo a pozlátené biele pierka. Cítila vôňu fialiek ktorú prinášal vietor z neďalekého kopca. Bežala oproti mužovi stojacemu na kopci. Mal na sebe biele rúcho, hnedé vlasy mu siahali po ramená. Mal krásnu tvár no na tú si nespomínala. Z jeho tváre si pamätala len jeho žiarivo modré oči. Natiahol k nej ruku a niečo jej chcel povedať a... a... a budík. Vždy sa zobudila v momente keď jej chcel niečo povedať.
Vyšla zo sprchy. Sledovala ako jej po tele stekajú kvapky vody. Voňala po ružiach. Osušila sa a vrátila sa späť do svojej izby. Pozrela sa na budík.
- No samozrejme, že mám kopu času.
Podišla ku skrini a vytiahla z nej pásikavý rolák a rifle. Schmatla svoj batoh a kráčala do kuchyne. Tam ju už za stolom čakala mama. Po celom byte sa niesla vôňa čerstvých hrianok s cesnakom kávy a citrónového čaju. Sera sa posadila za stôl a hrala sa s lyžičkou vo svojom čaji. Krúžila ňou zo strany na stranu a vytvárala citrónový vír. Premýšľala nad tým čo sa jej takmer každú noc sníva. Je to naozaj zvláštny sen. Jej matka na ňu nechápavo hľadela. Uchlipla si zo svojej kávy a spýtala sa svojej duchom neprítomnej dcéry:
- Prečo sa takto tváriš? Stalo sa niečo?
Sera sa mame priznala, že sa jej už dlhší čas sníva dokola o zlatých pierkach, fialkovej vôni a mužovi na kopci. Keď o tom hovorila, jej mama nebola vôbec prekvapená. Len sedela zo založenými rukami a prikyvovala.
- Tebe to vôbec nepríde zvláštne?!
Pýtala sa jej s udiveným výrazom Sera. Jej matka zopela ruky a pozrela sa na svoju dcéru.
- Pamätáš sa ako som ti vravela, že tvoj otec mi bol kompasom?
Sera sa nechápavo pozerala na svoju matku.
- Áno spomínam si, že si mi to vravela, keď som bola malá a bála som sa. Vravela si, že ocko bol tvojim strážnym anjelom alebo niečo také... Mami?
Žena v kvetovanej košeli nevydala ani hlások. Sera začala mať obavy, až nakoniec jej mama začala hovoriť:
- Nie niečo také, on bol ozaj mojim strážnym anjelom.
YOU ARE READING
SERAPHINA-Dieťa sibilskej knihy
FantasyAnjelsky príbeh o dievčati, ktoré musí nájsť vieru v samú seba , bojovať so strachom a nástrahami, ktoré jej osud pripravil. Seraphina Duncanová dcéra anjela a smrteľníčky, dieťa z proroctva, nositeľka zlatých krídel a ohnivej vôle musí so svojimi...