- Volajú sa Hakai-teki Sakura... Znamená to „Ničivá Sakura". Patrili Wu Rei, pred niekoľkými storočiami to bola veľmi mocná bojovníčka... A bola z časti ako ty.
Sera sa naňho pozrela vyplašeným pohľadom, sklonila zrak a znova sa pozrela na meče.
- Z časti... ako ja?
- Bola taktiež potomok okrídlených... Teda anjelov. Vieš, nie si jediná je vás mnoho myslím, že niekedy až príliš.
Povedal a pozrel sa na drevené vyrezávané dvere.
- Ten idiot čo ťa sem priviedol je Zen, tiež patrí medzi polovičných ako ty. Ale aby som to skrátil... Si potomok anjela a človeka čo znamená, že patríš sem do Úradu Hybrid. Nikto presne nevie kedy sme vznikli ale sme tu aby sme chránili smrteľníkov a odvracali katastrofy a útoky, ktoré spôsobujú „Padlý". Ako napríklad dnes. Tvoj priateľ, teda démon, ktorý bol na teba nasadený.
- Ja... Prečo to spravil? Veď sme boli predsa priatelia..
Povedala Sera a sklonila zrak, Henry videl jej smutnú auru.
- Démoni majú rôzne úmysly. No môžem ti povedať, že väčšinou nespejú k dobrému koncu... Je mi veľmi ľúto, že to dopadlo takto. Sledovali sme ľudí v tvojom okolí no nikdy by nás nenapadlo, že by a dokázal schovať pred našimi očami.
- Čo s ním teraz bude?
- Aj napriek tomu čo spravil... Chcem vedieť čo sním bude, že mu nebude ublížené.
- Zajali sme ho a umiestnili do posvätenej cely.
- To ako svätenou vodou?
- Áno, v podstate, ale líši sa od tej ktorú asi myslíš. Vieš, nie je celkom pravda, že v kostoloch je posvätená voda. Je skôr... ako by som to... Poviem to takto je slabá.
- Slabá?
- Áno, slabá, pravá svätená voda dokáže zaceliť smrteľné rany do niekoľkých dní, oslabiť dokonca aj zabiť démona ak je dostatočne silná, ale tú dokážu privolať iba tie najskúsenejšie Hybridy.
- Vyvolať?!
- Svätená voda, tá pravá, sa vyvoláva silou vôle, duše, tela a mysle. Každý Hybrid vyvolá svätenú vodu v inej forme, ako meč, dýku, pištoľ, bič, karty... U každého je to iné. Hakai-teki Sakura bola svätená voda Wu Rei, jedna z najčistejších aké boli vyvolané. Na to aby Hybrid zvládol vyvolať svätenú vodu musí prejsť dlhú cestu... A tá tvoja začína práve dnes, bude to namáhavé ale určite to s pomocou tvojho tímu nejak zvládneš... Samozrejme ak si nebudeš vedieť rady tak máš u mňa dvere vždy otvorené.
- Počkať, počkať... Ešte raz aký tím?
-Sú to Hybridy, ktorý ťa sem priviedli.
Zena už poznáš je to technik tímu, blázon, alchimista, nazvať ho môžeš všelijako... Potom je tu Nina, zameriava sa najmä na nepriami útok... A ako posledný Alucard vždy bojuje telo na telo, vodca tímu. Už sa s nimi poznáš?
Sera si spomenula na muža zo strechy a jeho ostré slová.
-Mala som už tú česť.
Povedala a uhla pohľadom do strany. Veľký dojem teda neurobil. Cítila sa urazene, prečo sa na ňu tak nenávistne pozrel, veď sa ani nepoznajú.
-Alucard ha? Už sa neviem dočkať ako mu to zrátam aj z úrokmi.
Chytila sa za zápästie, rana sa zacelila, zostala po nej len malá jazva. Už ju to vôbec nebolelo.
YOU ARE READING
SERAPHINA-Dieťa sibilskej knihy
FantasyAnjelsky príbeh o dievčati, ktoré musí nájsť vieru v samú seba , bojovať so strachom a nástrahami, ktoré jej osud pripravil. Seraphina Duncanová dcéra anjela a smrteľníčky, dieťa z proroctva, nositeľka zlatých krídel a ohnivej vôle musí so svojimi...