- Takže Duncanová... Budeš musieť prejsť tréningom predtým než budeš oficiálne zaradená do tímu.
Povedal chladne Alucard jemne sa opierajúc o vysokánsku policu kníh. Seraphina sa pozrela jeho smerom, bol tak arogantný. Cítila to z jeho hlasu ako ňou pohŕda. Ako by ju najradšej prebodol tým jeho uhrančivým pohľadom pod ktorým sa jej podlamovali kolená. Neznášala sa za to.
- Len kto ťa bude trénovať... Zelenáč.
Spýtal sa Zen a šibalsky si poškriabal asi poldňové strnisko. Potom vrhol pohľad na Alucarda a Nina sa k nemu pridala.
- To nemyslíte vážne
- Ty si si tým prišiel.
Povedali jednohlasne a zaškerili sa. Nina mala stále ruku obmotanú okolo Serynho krku, druhou rukou si pridržiavala opasok na ktorom boli pripevnené šípky, nože a asi aj dymovnice.
- Tak toto je asi niečo v čom sa zhodneme. Určite netúžim po tom aby ma trénoval tento arogantný kretén.
Povedala Seraphina a nastalo hrobové ticho. Nina a Zen sa na ňu pozreli akoby napľula medzi oči komusi dôležitému. Alucard sa zarazene pozeral na Seraphinu. Do vzniknutého ticha sa ozval zvuk otvárania dverí, v pootvorených dverách stál Henry a díval sa na napätú atmosféru pred sebou.
- Taaakžeee... Povie mi niekto čo sa tu stalo, že je tu ticho ako na pohrebe?
- Henry... Musíš jej nájsť niekoho kto ju vycvičí, nemôže s nami ísť do akcie keď je stále začiatočník!
Vybrechol naňho Alucard so stuhnutým výrazom v tvári. Henry sa zadíval na Seraphinu a Alucarda, obaja mali zložene ruky a kútikmi očí na seba zazerali. Pohľadmi akoby vraveli jeden druhému že sa neznášajú. Videl ako sú ich aury vytočené do nepríčetna.
- Čo sa do čerta medzi nimi udialo? Aj keď nepredpokladal som že by sa mali v láske, predsa len majú úplne protichodné aury.
Povedal si v duchu a kráčal bez slov k jednému z najlepších tímov útvaru Hybrid, teda zatiaľ.
- Čo sa medzi vami dvoma stalo?
- Je to proste arogantný idiot.
Odvrkla Seraphina a pozrela na Alucarda najprotivnejšie ako vedela. Ten sa len uchechtol, sklopil zrak a v momente ho znova zdvihol. Zasmial sa a pozrel rovno na Seraphinu. Neuhla pohľadom, dívala sa priamo na neho.
- S touto hysterkou sa nemienim baviť. Je to len malé decko, ktoré je zrazu dôležité...
Henry počúval ako na seba nadávajú a kričia. Mal toho dosť.
- Tak to by stačilo!
Zvýšil hlas Henry a zlostne sa na nich zadíval. Ich tváre boli rovnako chladné ako predtým.
- Ste jeden tím takže vám radím aby ste sa tak začali aj chovať! Al, chcel si aby som našiel niekoho kto ju vycvičí... Práve si získal toto privilégium, GRATULUJEM.
- To nemyslíš vážne?!
Povedali rozčúlene Alucard aj Seraphina v ten istý moment. Henry tleskol rukami, postavil sa priamo pred Alucarda a odnikiaľ sa v jeho rukách zjavili dve krištáľové náušnice. V sekunde sa už hompáľali jedna na Serynom a druhá na Alucardovom uchu.
- Teraz už nemáte na výber, budete si musieť nájsť k sebe cestu a chrániť jeden druhého... Vidíte tieto skvosty?
Spýtal sa a pritom sa dotkol svojho ucha. Obaja sa inštinktívne chytili za uši, ohmatali náušnice, boli dlhé a úzke, cítili chlad krištáľu. Zadívali sa jeden na druhého a potom na Henryho.
- To sú náušnice osudu, ak sa nasadia dvom ľuďom zdieľajú rovnaký osud...
- Zbláznil si sa?!!
Zvreskol Alucard, Seraphina iba nechápavo hľadela na oboch a snažila sa odopnúť si náušnicu. Alucard si to všimol a zbledol.
- Nie nerob...
Nestihol dopovedať vetu a už obaja cítili ako celím ich telom prešiel akýsi náboj. Zapotácali sa a museli sa oprieť o stolík vedľa nich, pri vstávaní si pozreli do očí.
- Tieto si nedáš dole sama, budú sa dať odopnúť jedine ak budeme na rovnakej duchovnej úrovni...
Povedal medzi hlbokými nádychmi Alucard a odsudzujúco sa pozrel na Henryho pozorujúceho ich ako sa pomaly zviechajú.
- Takže dnešným dňom sa tvojou prvoradou úlohou stáva jej výcvik, ako telesný tak aj duchovný.
Povedal spokojne Henry so založenými rukami a usmial sa na dvojicu pred sebou. Dva krát tleskol a vyparil sa v bielej hmle.
- Tak poď Záťaž, ideme na to nech ťa mám čím skôr z krku...
Povedal po chvíli Alucard a kráčal smerom von z miestnosti. Sera si prehrabla vlasy a z vydýchla takmer všetok vzduch z pľúc.
- No super, nielenže som v jednom tíme s tým ko*otom, ale budem s ním tráviť každý jeden posratý deň. Kur*a čo sa ešte do*ebe?!
KAMU SEDANG MEMBACA
SERAPHINA-Dieťa sibilskej knihy
FantasiAnjelsky príbeh o dievčati, ktoré musí nájsť vieru v samú seba , bojovať so strachom a nástrahami, ktoré jej osud pripravil. Seraphina Duncanová dcéra anjela a smrteľníčky, dieťa z proroctva, nositeľka zlatých krídel a ohnivej vôle musí so svojimi...