פתאום חמישה בחורים היו סביבי , מי שידבר היה נייל . פחדתי מהם , קצב הלב שלי היה מהיר מאוד והתחלתי להתנשם בכבדות .
זאין וליאם תפסו בזרועות שלי בחוזקה והעמידו אותי , ניסיתי להתנגד אבל אז הם הידקו את האחיזה, זה כאב .
"תעזרו לי! מישהו-" צעקתי אבל זאין מהר שם את היד החופשייה שלו על הפה שלי "תסתמי את הפה" זאין סינן מבין שיניו באוזן שלי, נייל הלך ואז שמעתי דלת נפתחת, הבנתי שהוא פתח את הבית.
"תכניסו אותה" נייל אמר בטון קשה ומיד אחר כך ליאם וזאין גררו אותי פנימה בעוד שאני מנסה להתנגד. כשהם הכניסו אותי פנימה זאין הוריד את ידו מהפה שלי ואז הוא וליאם דחפו אותי קדימה בעוד שהם שיחררו את האחיזה שלהם מהזרוע שלי. לואי נכנס אחרון וסגר את הדלת בטריקה.
"שלא תעזו לגעת בי שוב" אמרתי בקשיחות, כן אני מפחדת מהם אבל אני צריכה להראות שאני לא. הם גיחכו, המבט של כל אחד מהם אמר לי שהם כועסים. ראיתי את זה בעיניים שלהם.
נייל התקדם אלי במהירות ועמד מולי "אני הזהרתי אותך ואת לגמרי התעלמת ממה שאמרתי" נייל סינן מבין שיניו בקישחות ותפס בזרוע שלי בחוזקה "אל תגיע בי!" ניסיתי לתפוס את הזרוע שלו ביד החופשייה שלי, אבל נייל במהירות תפס אותה בעזרת היד השנייה שלו.
"אני מנייח שאנחנו צריכים להעניש אותה, נכון?" נייל שאל מסתכל מעבר לכתפו על הבחורים שעמדו מאחוריו והנהנו כשיש להם חיוך ערמומי על הפנים ואז נייל הסתכל שוב עלי בחיוך ערמומי שלא נראה מהסוג הטוב. הרגשתי צביטה כזאת באזור החזה, אני פחדתי מזה עד שהרגשתי צביטה מבפנים. קצב פעימות הלב שלי עדיין מהיר.
"התוכנית המתישה?" נייל שאל אותם מחכה לאישור. מה זה אומר התוכנית המתישה? זה כואב?. אלוהים, אני מתחילה לרעוד. אני עד כדי כך מפחדת .
"מה שזה לא יהיה, אל תעשו את זה" אמרתי, הם כולם הסתכלו עלי .
"אין לך שום זכות להגיד לנו מה לעשות" הארי אמר בכעס, ולחשוב שלפני כמה שעות התנשקנו, אבל הוא בטח הבין שרק ניצלתי אותו.
"התוכנית המתישה" הם אמרו פה אחד . פערתי את עיניי בפחד, הם מתכוונים לעשות לי משהו ואני אפילו לא יודעת מה זה. אבל מה שזה לא יהיה, אני יודעת שזה גרוע.
--------------------------------
גלגלתי את עיניי "זאת התוכנית המתישה שלכם? לקשור אותי לכיסא?" שאלתי בזלזול. טוב, כן הם קשרו אותי לכיסא, את הידיים והרגליים באמצע הסלון כשהם יושבים בספות .
"פשוט חכי לזה" נייל אמר משלב את ידיו ומחייך בערמומיות.
"אז בתורות נכון?" לואי שאל, כיווצתי את גבותיי בבלבול . כולם הסתכלו על לואי "כן, כל שלוש שעות מחליפים" נייל אמר. על מה לעזאזל הם מדברים?.
YOU ARE READING
Let Me Go - Niall Horan
Fanfiction"So you're telling me that they could let me go?" "אז אתה אומר לי שהם יכלו לתת לי ללכת?" אזהרות: תכנים מיניים אלימות שפה גסה